+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Zmiana tabletek antykoncpcyjnych a krwawienie

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation Zmiana tabletek antykoncpcyjnych a krwawienie

    Czesc. Trzeci miesiąc biorę nowe tabletki antykoncepcyjne ZOELY. Wcześniej brałam ponad rok cilest. Biore tak jak lekarz zalecił. Najpierw moje krwawienie sie przeniosło z początku miesiąca na koniec, poniewaz nie miałam tzw. plamienia z odstawienia (nowe tabletkki dzien po starych- tak lekarz zalecił i tak było w ulotce) w 2 msc-u było wszytsko okej. W tym coś nie bardzo idzie. okres dostałam 7.08 trwał do 14.08 i tydzień po od 21.08 az do dziś i nie wiadomo do kiedy pojawiło sie kolejne krwawienie. dodam ze zadnej tabletki nie opusciłam. nie piję alkoholu i nie palę. żadnych stresujących sytuacji nie było w ostatnim czasie. co to moze byc?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Poszukaj w skutkach ubocznych na ulotce tabletek. Jeśli nie będzie takiej informacji to ja poszłabym do ginekologa bo takie krwawienia mogą mieć tez pewnie inne podłoże. Może poproś ginekologa o skierowanie na badania hormonalne i zwykłą morfologię i badanie na krzepliwość krwi - miałaś takie badania robione? Ja kiedyś przy pigułkach miałam non stop problemy intymne - swędzenia, pieczenia, podrażnienia, także zapalenie pęcherza. biore teraz cały czas provag i pigułki z jak najmniejszą dawką hormonów i na reszcie jest dobrze.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Najlepiej byłoby gdybyś skonsultowała się z lekarzem. Przy tabletkach antykoncepcyjnych miałam problem z plamieniami ale po zmianie tabletek na krążek dopochwowy wszystko po trzech miesiącach się ustabilizowało. Czasem przy założonym krążku występuje u mnie swędzenie w pochwie, wtedy zakładam probiotyk np. invag i wszystko wraca do normy, problemu z infekcjami nie mam. Zrób badania i zastanów się nad zmianą antykoncepcji, w krążku jest dużo mniejsze stężenie hormonów niż w tabletce i nie obciąża on tak układu krążenia.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Zmiana tabletek a zajście w ciążę?
    Przez PatrysiaKCM w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-20-2013, 19:07
  2. zmiana tabletek - Diane35 na Vibin mini
    Przez diana92 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-25-2012, 10:43
  3. zmiana tabletek
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 09:01
  4. zmiana godziny tabletek a ciąża
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-13-2011, 22:47
  5. Zmiana tabletek - problem z miesiączką
    Przez irosa91 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-13-2011, 11:17

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250