+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Zmiana diety

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Zmiana diety

    Witam serdecznie, mam wielką prośbę o pomoc w doborze odpowiedniej diety i jakie wartości BWT mam dobrać?
    Poniżej opisze moją historię i podam dane.

    Waże 63 kg. 164 cm wzrostu. średnia aktywność - praca siedząca trening 3-4x w tyg. Mam figurę typowej gruszk.
    Dotychczas największe efekty miałam na low carb, ale to były początki diety (68 kg we wrześniu). Potem tłuszczowa, na której średnio sie czułam a teraz IF który przestaje zdawać egzamin bo zaczynają się napady podjadania, chociaż to jest wygodne ze nie muszę pilnować jedzenia co 3h.
    Obecny rozkład mikro:
    B 2 g na kg masy ciała
    T 1,2 g na kg masy ciała
    W reszta
    kacl - DNT 1300 DT 1400, może i powinnam więcej ale strasznie źle się czułam objadając na noc ;/
    Suplementy BCAA, ThermoSpeed mega caps

    wymiary:

    Wzrost : 164
    Obwód w biuście(1) : 85
    Obwód pod biustem : 80
    Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 75
    Obwód na wysokości pępka : 80
    Obwód bioder (3): 106
    Obwód uda w najszerszym miejscu: 88
    Obwód łydki : 40

    jedzenie:


    W 15 W 10
    B 38 B 51
    T 22 T 30
    posiłek nr 2 - 15:30
    W 15 W 8
    B 38 B 38
    T 22 T 22
    posiłek nr 3 - 20:30
    W 21 W 8
    B 51 B 38
    T 30 T 22

    Rozkład mikro jak powyżej, posiłki wyglądają bardzo podobnie (ilości powyżej w zależności od dnia, w DT staram się w węglach dawać ryż paraboliczny, makaron durum, płatki owsiane, kasze gryczaną), w DNT węgle zastępuje warzywami np.:
    duszony kurczak, brokuły, olej z pestek wingogron, orzechy włoskie
    tuńczyk z wody, sałata lodowa, ogórek, pomidor, oliwa z oliwek, jajko
    omlet na białkach z twarożkiem, orzechy włoskie, masło roślinne, otręby
    mkaron durum, pieczarki, cukinia, mieso z piersi indyka, papryka, oliwa z oliwek

    z mięs jadam: kurczaka, inydyka, ryby (panga, mintaj, miruna) tuńczyk, łosoś wędzony, makrela wędzona
    nabiał: chudy twaróg, jaja
    tłuszcze: orzechy laskowe, włoskie, migdały, pestki ze słonecznika, dyni, oliwa z oliwek, olej z pestek wingoron, masło roślinne
    warzywa, najczęsciej: brokuły, kalafior, cukinia, szpinak, ogórek, pomidor, brukselka, sałata lodowa, kapusta pekińska, papryka w małych ilościach, rzodkiewka
    węgle: makaron durum, kasze, ryż paraboliczny, brązowy, otręby owsiane, płatki owsiane górskie

    pije zieloną herbatę, kawy już nie

  2. #2
    kalmer jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Postów
    96

    Przede wszystkim dieta powinna się składać ze wszystkiego co zdrowa - bez szkodliwych środków.
    Starajcie się systematycznie zmieniać dietę na zdrową, wprowadzajcie środki na odchudzanie - u mnie kolejne podejścia bez foreverslim, tak na prawdę nie dawały żadnych efektów, a przy tabletkach, wszystko całkowicie zmieniłam. W chwili obecnej mogę powiedzieć, że wygląda tak jak chciałam i liczę, że to nigdy się nie zmieni.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Po diete najlepiej do dietetyka.A jeżeli chodzi o suplementy to polecam , therm line fast. Szybko spala tłuszcz. Redukuję zbędną wodę z organizmu. Możesz spokojnie brać ponieważ suplement jest na składnikach naturalnych.

  4. #4
    Dietetyczka
    Guest

    Mogę pomóc

    Witaj,

    Bardzo szczegółowy opis, jednak zanim coś poradzę, musiałybyśmy przeprowadzić konsultację, osobiście we Wrocławiu lub jeśli nie mieszkasz we Wrocławiu, to możemy porozmawiać online.

    Na tej podstawie będę w stanie więcej powiedzieć.

    Tymczasem odezwij się do mnie pod numerem 6080121970

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    lepiej diete konsultować , nie brać jej na własne barki no chyba że wolisz ćwiczenia domowe i sam dobrze gotujesz zdrowe potrawy. Ja ze swojej strony tylko polecam na śniadanie owsiankę bo fajnie błonnik działa w jelitach no i suplementy diety tez są dobre . zapytaj w aptece o therm line fast , tabletki fajnie oczyszczają organizm z wody oraz spalają ten nasz nieszczęsny cellulit. Uważam , że na dobra sylwetkę trzeba pracowac ale tej pracy tez można pomóc. wiel połącz to z bieganiem i będzie cacy.

  6. #6
    detalistka
    Guest
    Też jestem zdania, że odchudzanie powinno się przeprowadzić pod okiem dietetyka, który zbilansuje jadłospis nie tylko względem celu odchudzania, ale także zgodnie z twoimi preferencjami żywieniowymi. jedyne, na co zwracam uwagę to zdecydowanie miejsca, w których kupujemy produkty. Ja ostatnio przekonałam się do bazarków, w których wystawiane są ekologiczne warzywa, zaś mięsa kupuje tylko u Kiszeczki (drób z wolnego wybiegu). Niby detal, a jednak ma znaczenie.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Skuteczność suplementów diety
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 05-18-2013, 20:38
  2. Ułożenie diety.
    Przez kamisia w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-14-2013, 16:27
  3. Suplement diety
    Przez Marcelina26 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-12-2012, 17:09
  4. POMOC DOSTASOWANIA MI Diety
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-28-2012, 20:21
  5. wspomagacz diety
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 12:35

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246