+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: złuszczający się naskórek napletka

  1. #1
    Kamil91 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    1

    Unhappy złuszczający się naskórek napletka

    witam! od dwoch dni zauwazylem ze z moimi genitaliami jest cos nie tak.. rano jak wstalem nie moglem zdjac napletka z trzona gdyz tak jakby sie skurczyl... po kilku probach udalo mi sie .ale to nie jest problem bo nie moglem sciagnac prawdopodobnie dlatego iż schodzil naskorek i sie troszke pokleilo... zauważyłem także małe pęknięcie, które pewnie powstało w momencie jak próbowałem ściągnąć napletek. wszystko to pojawiło się po 4 dniowym wyjeździe na którym(wstyd się przyznać) nie za bardzo dbałem o higienę.. pomyślałem że to mogło być jakies odpażenie bądź zakarzenie, lub inne badziewie i w tym celu zastosowałem lek na tego typu dolegliwości tj. octenisept. na noc smaruję tez kremem nivea żeby ten naskórek tak się nie wysuszał. mógłbym prosić o jakąś fachową poradę co mógłbym z tym zrobić? póki co stosować chciałem to co stosuję, nie wiem tylko czy robię dobrze, jeśli nic się nie poprawi będę się musiał w sobie spiąć i przejść się do lekarza ze swoim interesem ale póki co wolał bym tego uniknąć i spróbować samemu. pozdrawiam!

  2. #2
    eRzecznik_Polpharma jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    26

    Witam,
    Wskazana wizyta u lekarza, który na podstawie badania zadecyduje czy opisane zmiany to tylko zaniedbanie higieniczne, czy faktycznie zakażenie wymagające leczenia.
    Pozdrawiam, eRzecznik Polpharma
    --------------------
    eRzecznik Polphama to Ekspert, który odpowie na Twoje pytania dotyczące problemów grzybiczych i udzieli Ci profesjonalnej porady.

  3. #3
    ketor jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2013
    Postów
    5

    Krem nivea nic Ci nie da, raczej nie powinno sie nim smarować miejsc intynych. Brak higieny i oto efekty. Lepiej udaj się do lekarza po jakąś sensowną maść.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Zwinięcie napletka
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-04-2013, 19:27
  2. Czerwone plamki na penisie i czerwony naskorek
    Przez piotr 30 w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-21-2012, 13:45
  3. Zaczerwienienie napletka
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-14-2011, 17:54
  4. Zdarty naskórek na twarzy
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 18:49
  5. Brzydkie dłonie, chropowaty naskórek i plamki na paznokciach
    Przez krzaczek5 w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-30-2010, 19:44

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246