+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: złe samopoczucie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

  1. #1
    simplex_j jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    8

    złe samopoczucie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

    Witam, mam 30 lat zaraz po urodzeniu dziecka przez 2 lata brałam tabletki anykoncepcyjne, od 2 tygodni nie biore i od tego momentu miewam migrenowe bole glowy, ucisk w zoladku, osłabienie, brak apetytu. sennosc. czy moze to byc spowodowane odstawieniem tabletek??

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Tak, Pani problemy to jedne z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez kobiety po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych. Czas ich trwania oraz nasilenie jest bardzo indywidualną sprawą, często korelują z długością stosowania antykoncepcji, co akurat w Pani przypadku rokuje dobrze. Tabletki w pewnym sensie rozechwiały Pani równowagę hormonalną, która teraz wraca do normy. Dolegliwości te najprawdopodobniej z czasem będą się zmniejszać - u większości kobiet ustępują całkowicie mniej więcej w czasie unormowania się cyklu po odstawieniu tabletek.
    Pozdrawiam serdecznie

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-25-2015, 11:58
  2. Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-29-2011, 11:57
  3. Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a okres
    Przez jessica w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-26-2010, 11:32
  4. Działanie tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-25-2010, 11:15
  5. Wpływ tabletek antykoncepcyjnych na AZS
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-22-2010, 18:34

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242