witam
mam 20 lat i od prawie 3 lat biore tabletki antykoncepcyjne w obecnej chwili mam tabletki w ktorych nie trzeba robic 7 dni przerwy. mam partnera na stale od wlasnie 3 lat. ostatni moj okres rozpoczal sie 5 sierpnia i trwal jak zawsze 3-4 dni. w dniu 11.08 wyjechalismy na tydzien na wkacje nad polskie morze wiadomo ze seks uprawialismy ale chlopak nigdy nie konczy we mnie, ostroznosci nigdy za wiele , po powrocie zapomnialam wziasc jedna tabletke ale juz jej nie wzielam poniewaz przerwa trwala dluzej jak 12h, 4 dni temu(po 8 dniach od zapomnianej tabletki) kochalismy sie i dzis wystapil u mnie okres z bolem podbrzusza (co od kiedy biore tabletki mi wogole nie dokucza) a okres dostalam tydzien wczesniej co nigdy sie nie zdarzalo bo zawsze jest regularnie. dodam ze zaraz po powrocie przed 3 dni swedziala mnie pochwa ale przeszlo jakby jakiez zakażenie, do tego lecze torbiel na jajniku. został mi tydzien brania tabletek czy jak dostalam okresu powinnam je w dalszym ciagu brac ? a i ostatnio miedzy jednym a drugim opakowaniem mialam tydzien przerwy bo nie moglam sie dostac do lekarza zeby dostac recepte ale taka przerwe zdarzylo mi sie juz zrobic i okres byl normalnie