+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Zapalenie pęcherza czy problem ginekologiczny?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Zapalenie pęcherza czy problem ginekologiczny?

    Proszę o pomoc...
    Mam częstomocz, myślałam, że to zapalenie pęcherza, ale urofuraginum nie pomógł. Od rodzinnego dostałam antybiotyk, ale nie czuje żeby działał.
    Czuje w podbrzuszy delikatne pieczenie, i teraz czuje to też wyżej, a w dodatku czuje kłucie w kroczu (szyjka?)
    Dodatkowo mam hemoroidy...
    Do jakiego lekarza się udać? Ginekolog? Urolog?
    Dodam, że jeszcze nie współżyłam, więc boje się badania u gin.
    Zmagam się z tym 10 dzień.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Może potrzeba czasu żeby zadziałał antybiotyk, zażyj całą przepianą dawkę. Dodatkowo zażywaj provag, który będzie chronił przed wyjałowieniem układ płciowy i drogi moczowe. Probiotyk będzie wspomagał leczenie i będzie chronił przed nawrotem problemu. Przechowuj go w lodówce, ponieważ zawiera żywe szczepy mlekowe.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    dziękuję za odpowiedź

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Jak długo brałaś urofuraginum?? Trzeba brać przynajmniej te 5-7 dni, bo jak przerwiesz kurację w tym momencie to pózniej organizm moze się już uodpornić.

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Leki stosuj tak długo, jak zaleci lekarz. Z ta furaginą tez nie należy przesadzac, bo przedawkowanie jej grozi neurologicznymi skutkami ubocznymi wiec zażywaj ją tak długo jak zleci lekarz, jesli leki nie dały efekty trzeba pójść jeszcze raz, bo może trzeba inny antybiotyk podac. A po leczeniu nie zapomnij o probiotykach ginekologicznych, by nie nabawic sie grzybicy pochwy. Wystarczy po prostu Lactovaginal przez tydzień.

  6. #6
    wanilka
    Guest
    No właśnie, objawy wskazują na infekcję pęcherza. Jak długo brałaś urofuraginum? Mi lekarz mówił, ze kuracja powinna trwać minimum tydzień. Leczenie trzeba kontynuować nawet jeśli już nic nie boli i nie ma objawów zapalenia.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Urofuraginum przez 7 dni. Potem antybiotyk przepisany przez lekarza przez 5 dni (10 tabletek), wczoraj antybiotyk skończyłam, a ten dziwny ból-pieczenie powrócił :/

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 04:18
  2. Czy to zapalenie pecherza?
    Przez borygo27 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-07-2013, 21:42
  3. Czy bóle w prawym boku (z dołu brzucha) mogą oznaczać problem ginekologiczny?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-01-2013, 19:45
  4. zapalenie pęcherza czy ciąża?
    Przez Niezarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2013, 20:40

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246