+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Zaburzenia psychiczne po amfetaminie.

  1. #1
    Dumbwaytoloseeverything
    Guest

    Zaburzenia psychiczne po amfetaminie.

    Po zażyciu amfetaminy przeżywałem psychozę amfetaminową, kołatanie serca, brak snu. Główne objawy fizyczne powoli przechodzą i jest już poprawa, jest zdrowy sen, biorę dużo magnezu i witamin, lecz zaburzenia psychiczne pozostały. Jedynym widocznym problemem są szkliste oczy nie mogące się skupic (są tak jakby sztucznie patrzące), egzaminy powoli zaliczam nawet już na 4, aczkolwiek wciąż pozostały dziwne myśli. Obserwując ludzi widzę w nich naturalnośc - to budzi we mnie lęk, straciłem swój charakter wszystko robię sztucznie, zmieniłem się, choc uśmiech staram się utrzymywac. Wciąż żałuję tego że wziąłem to świństwo - to kolejny lęk, że nie wrócę już do tego kim byłem, kiedy byłem sobą. Podsumowując, zamiast myślec o czyms co powinienem zrobic, mam natłok myśli związany z tym co mi się dzieje. Kiedy mam coś rozwiązac, nauczyc się, chcąc się skupic nachądzą mnie myśli znowusz o tym co ja takiego zrobiłem oraz patrze oczyma takimi obojętnymi szklistymi że ciężko jest mi coś wyłapac z jakiegoś równania (Choc często udaje mi się zrozumiec dane zadanie). Cały czas myślę o tym, że kiedyś zrobiłbym coś szybciej i efektywniej. Przy rozmowie to samo - niby jest ok, ale martwią mnie te same myśli, oraz cały czas kontroluję oczy żeby nie były jakieś inne.
    Zaobserwowałem również (byc może błędnie, byc może wiek) że stałem się dojrzalszy w podejmowaniu decyzji gdyż wiem jak wiele można stracic, zacząłem siadac do zadan i referatów. Czasem poprostu już niewiem jaka jest moja tożsamośc, jak mam się wyrażac o czym mowic, straciłem główny schemat postępowania który posiadałem (byc może tylko mi się wydaje bo wcześniej miałem w głowie tylko imprezy i nie uczyłem się nic). Stojąc na ulicy np.przed światłami wśród ludzi staram się stac normalnie co wiąże się z tym, że boję się że coś będą podejżewac (nawet po oczach)
    Mam 20 lat, jestem mężczyzną. Muszę dodac, że przez ten cały czas jestem bardzo zainteresowany pewną dziewczyną z mojej grupy. To wszystko stało się tak nagle, wszystko naraz. Już sam nie wiem co mam myślec o niej, wiem że czuję coś do niej (i zapewne odwrotnie) tylko cały czas moje myśli o niej wyprzedzają te które opisywałem wcześniej . Podsumowując po raz drugi i ostatni czuję się zagubiony i nie wiem co mam robic z dziewczyną, wiem tylko tyle że mam zdac studia. Pytanie czy przejdzie, czy to depresja, odrealnienie, schizofrenia paranoidalna. Myślę że to samo powiedziałbym psychiatrze w mojej pobliskiej przychodni gdzie wątpie, że starsza pani przed emeryturą wiedziała by coś o objawach poamfetaminowych także uważam, że tutaj mogę znaleśc lepszą pomoc o którą bardzo proszę.

  2. #2
    Dumbwaytoloseeverything
    Guest

    Muszę dodac

    Ciąg dalszy:
    Muszę dodac że lubie sobie popiwkowac tzn. wypic sobie po piwku dwa wieczorem co drugi dzien.

  3. #3
    fimbriatus jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    20

    narkotyki mogą wyrządzic straszne spustoszenie w organizmie. wnioski z brania wyciągnąłes sam. Nie pij, nie cpaj,nie pal. Odstaw kawę, dużo się ruszaj, znajdź jakąs pasję

  4. #4
    Gregorionus jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2013
    Postów
    49

    To co opisujesz wskazuje na to że występują u Ciebie zaburzenia psychiczne spowodowane używaniem substancji psychoaktywnych. W takim przypadku bezwględnie powinieneś odstawić alkohol i narkotyki a także inne środki działające stymulująco na OUN jak np kofeina. I prowadzić zdrowy styl życia (przede wszystkim odpowiednia ilość snu, odpoczynek). Amfetamina powoduje deregulacje neuroprzekażników przede wszystkim dopaminy i serotoniny w ośrodkowym układzie nerowowym, mogła również spowodować jego organiczne uszkodzenie. To że pijesz alkohol jeszcze bardziej pogłebia powyższe zaburzenia. W związku z tym powinienieś zgłosić się do lekarza psychiatry który zdecyduje czy należy podjać leczenie farmakologiczne i poradni leczenia uzależnień.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. zaburzenia psychiczne ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-30-2012, 18:29
  2. Pomocy !! Zaburzenia psychiczne mojej Babci
    Przez Adaśko w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-25-2011, 16:41
  3. zaburzenia psychiczne czy to minie?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-10-2011, 01:23
  4. zaburzenia psychiczne?
    Przez zagubiona w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-17-2011, 16:10
  5. Zaburzenia psychiczne - proszę o odpowiedź
    Przez christopher w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-31-2011, 20:48

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242