+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: wysypka ręce, brzuch, dekolt, uda; POMOCYYYYYYY !! :<

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    wysypka ręce, brzuch, dekolt, uda; POMOCYYYYYYY !! :<

    Witam,
    ostatnio wykańczam się z powodu wysypki i już nie wiem gdzie szukać ratunku, więc jeżeli ktoś potrafiłby mi udzielić tutaj jakich kolwiek bardziej lub mniej fachowych informacji, to była bym niezmiernie wdzięczna !! :<
    zaczynając od początku:
    rozpoczelo sie od tego ze ok. na poczatku lipca pojawiły mi się na łydce jakieś krosty. Z początku byłam święcie przekonana, że to po prostu jakieś ugryzienie co sie czesto przytrafia i to zignorowałam. Ale z tego co sobie przypominam to do ugryzienia tez na pewno w tamtym miejscu doszło.. Wracając jednak do tematu. Krosty te nie zaczęły wcale ustępować, dodatkowo na pośladkach/udach i na drugiej nodze pojawiły sie nowe ! Te na udach może nawet nie przypominały typowych krost, była to po prostu taka gęsta "kasza", oczywiście okropnie swędząca. Pojechałam więc do dermatolog. Ta przepisała mi tabletki TELFEXO i maść CUTIVATE. Myślałam, że tu skońcą się moje problemy, ale to był dopiero początek.. Po dwóch tyg. od odstawienia tych leków pojechałam do innej dermatolog, gdyż tamta pierwsza byla na urlopie,a nie chciałam całych wakacji spędzić z wysypką. Ta z kolei nie ciesząca się dobrą opinią przepisała mi: maść BELOGENT i tabletki BILAXTEN... I tu sie zaczeło.. po 3 dawce tego leku obsypało mnie totalnie. Zaczęło się od niewinnego zwędzenia obok małego palca u dłoni. Teraz mam wysypkę na dłoniach, rękach, dekoldzie, brzuchu i palcach u stóp. na na posladkach też jest, ale jakby łagodniejsza, dosłownie wszędzie. A swędzenie mnie zabija :< Pojechałam do rodzinnego i stamtąd wysłała mnie do "specjalisty". Ta Pani z kolei poczęstowała mnie kolejną porcją "cukierków". Oczywiście tamte tabletki odstawiłam.. Dostałam : - na rano: 3x METYPRED,1xALERIC i ranigast oslonowo, a na wieczór 1xZYX, do smarowania maść LOCATOP i spray DEXAPOLCORT. Ale żadnej poprawy nie bylo, a ja coraz bardziej się męczyłam i nie spałam, więc pojechałam znowu do pani doktor. tym razem dostałam : -rano: 2xENCORTON i 1xZYX , -południem 1xALERIC i na noc 1x ATARAX i zamiast tamtych masci i sprayu jakiś puder.. NIC konkretnego mi nie powiedziała, gdy mój tata zapytał czy to coś groźnego, to bylo : wysypka. Ja z kolei zapytałam z czego to mi się mogło zrbić: nie wiem, no jest lato to różne alergeny są w powietrzu..


    BŁAGAM WAS O POMOC :<<<< mam 17 lat a już uzbierała mi się cała reklamówka leków i to dość kosztujących.
    Boję się brać już coraz to nowszych leków bo nie wiem czy mi pomogą czy jeszcze gorzej zrobią.. tym bardziej, że czytałam że niektóre z nich są jakieś niby sterydowe. no po prostu sie boję :<
    Ale też mnie już to po prostu wykańcza. nie mogę spać w nocy przez to swędzenie. i jeszcze te okropne krosty.. jest taki upał, a ja muszę się w wakacje gdzie mam wypocząć męczyć i chodzic w długic rzeczach i wstydzić :< brzydzę się sama sobą :<

    gdyby jednak komuś się udało i chciało to przeczytać i byłby zainteresowany udzieleniem mi jakiejkolwiek pomocy mogę wstawić zdjęcia tej wysypki..

    POZDRAWIAM I BŁAGAM O RATUNEK !!!

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    swierzb

    moze masz swierzba i trzeba masc siarkowa [QUOTE=Nie zarejestrowany;35883]Witam, ostatnio wykańczam się z powodu wysypki i już nie wiem gdzie szukać ratunku, więc jeżeli ktoś potrafiłby mi udzielić tutaj jakich kolwiek bardziej lub mniej fachowych informacji, to była bym niezmiernie wdzięczna !! :< zaczynając od początku: rozpoczelo sie od tego ze ok. na poczatku lipca pojawiły mi się na łydce jakieś krosty. Z początku byłam święcie przekonana, że to po prostu jakieś ugryzienie co sie czesto przytrafia i to zignorowałam. Ale z tego co sobie przypominam to do ugryzienia tez na pewno w tamtym miejscu doszło.. Wracając jednak do tematu. Krosty te nie zaczęły wcale ustępować, dodatkowo na pośladkach/udach i na drugiej nodze pojawiły sie nowe ! Te na udach może nawet nie przypominały typowych krost, była to po prostu taka gęsta "kasza", oczywiście okropnie swędząca. Pojechałam więc do dermatolog. Ta przepisała mi tabletki TELFEXO i maść CUTIVATE. Myślałam, że tu skońcą się moje problemy, ale t

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Rece i nogi
    Przez help w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-28-2012, 17:47
  2. Drętwiejące ręce
    Przez kolo w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-19-2012, 22:14
  3. Trzęsące ręce...
    Przez Anytka91 w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-24-2011, 22:14
  4. odmrożone ręce
    Przez Anita w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-16-2011, 12:25

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252