+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Wypadanie wlosow a tab antykoncepcyjne POMOCY

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Question Wypadanie wlosow a tab antykoncepcyjne POMOCY

    Witam. Pare lat temu zaczelam brac Yasminelle z powodu okropnych bolow podczas okresu. Bole ustapily i oglonie zycie przez to sie polepszylo do czasu kiedy zaczely wlosy przerazliwie wypadac. To ustapilo po kilku miesiacach. Od dematologa zostalo polecone nieprzerywanie lub zmiana ze wzgledu na dodanie jeszcze wiekszego szoku hormonalnego. Niestety musialam po kilku latach zmienic z powodu innych skotkow ubocznych. Zostala mi polecona Cerazette, gdyz miala to byc najlzejsza tabletka. Wlosy wyplywaja z glowy i ja nie wiem co robic. Juz polowe ich stracilam i jeszcze to teraz... Lekarz poinformowal ze zadnego wypadania nie powinno byc... A tu jednak... Trace najwiecej z przodu/po bokach glowy... Czy macie jakies sprawdzone porady lub ewentualnie tabletki ktore nie beda mialy takich skutkow ubocznych? Pozdrawiam zdesperowana 25 latka

  2. #2
    kapitanka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2015
    Postów
    8

    lekarz powinien zlecić ci zrobienie gruntowych badań krwi, zrobił to?

  3. #3
    LostQueen jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar LostQueen
    Zarejestrowany
    May 2015
    Postów
    4

    dokładnie, powinnaś mieć badania i odpowiednio dobrane leki

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Nie nie mialam przeprowadzonych badan. ani za pierwszym razem ani teraz...

  5. #5
    tre654@interia.pl jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2014
    Skad
    Warszawa
    Postów
    978

    Witaj
    Z racji prowadzonej działalności podpowiem Ci , że lekarz raczej miał rację, że nie specjalnie tabletki wpływają na wypadanie włosów, natomiast .... hormony dosyć mocno wpływają na mnożenie się i aktywność pasożytów gdyż są to w większości obojniaki. Wiele z nich powoduje zmęczenie, alergie, trądzik, wypadanie włosów, bolesne miesiączki. Co ewentualnie powoduje taki Twój stan można określić testami. Masz już małą odporność organizmu skoro lecą Ci włosy.
    W razie pytań kontakt przez nick , bo nie wracam do odwiedzonych postów.
    Pozdrawia Terapeuta
    Gabinet biorezonansu bio-klar.pl (likwidacja alergii, pasożytów, bakterii, ...)

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal tre654@interia.pl Zobacz post
    Witaj
    Z racji prowadzonej działalności podpowiem Ci , że lekarz raczej miał rację, że nie specjalnie tabletki wpływają na wypadanie włosów, natomiast .... hormony dosyć mocno wpływają na mnożenie się i aktywność pasożytów gdyż są to w większości obojniaki. Wiele z nich powoduje zmęczenie, alergie, trądzik, wypadanie włosów, bolesne miesiączki. Co ewentualnie powoduje taki Twój stan można określić testami. Masz już małą odporność organizmu skoro lecą Ci włosy.
    W razie pytań kontakt przez nick , bo nie wracam do odwiedzonych postów.
    Pozdrawia Terapeuta
    Czy w takim wypadku jest konieczne przerwanie brania tabletek? Jesli ta teoria o ktorej pan mowi jest poprawna, w jaki sposob mozna poprawic "moj stan"? Z tego co zrozumialam ten proces nie jest nieodrwacalny, czyli wlosy odrosna przy odpowiedniej pielegnacij itp?

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Może spróbuj jakiś suplementów?? Sama miałam problem z wypadaniem włosów, robiłam badania hormonów i było wszystko ok, zaczęłam brać oeparol piękna skóra, po kilku tyg już było lepiej, zrób sobie koniecznie podstawowe badania

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. wypadanie wlosow
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2014, 15:04
  2. Wypadanie wlosow a tarczyca.
    Przez Kinia16322 w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 18:10
  3. wypadanie wlosow
    Przez brunetka33 w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-14-2013, 11:52
  4. Wypadanie wlosow i lupierz
    Przez anula1987 w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-16-2013, 15:03
  5. Wypadanie wlosów
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-25-2011, 17:13

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246