+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: Wymioty, a tabletka

  1. #1
    Monique
    Guest

    Wymioty, a tabletka

    Witam mam takie pytanie w 6 dzień przyjmowania tabletek z pierwszego blistra wymiotowałam po godzinie od jej przyjęcia, teraz kończę drugi blister i współżyłam z chłopakiem-zostało 6 tabletek z drugiego blistra. Wszystkie pozostałe tabletki brałam prawidłowo. Jakie jest ryzyko zajścia w ciążę? Proszę o szybką odpowiedź.

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Witam
    Jeśli wymioty wystąpiły jedynie 6 dnia po godzinie, a w pozostałe dni przyjmowałaś tabletki regularnie, ryzyko zajścia w ciążę jest zbliżone do zera, nie powinnaś się więc przejmować,
    Pozdrawiam serdecznie

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Wymioty a ciąża

    Tak tylko ten jeden raz przy pierszym blistrze.

  4. #4
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    W Twoim przypadku szansa na zajście w ciążę jest niewielka, jednak w przyszłości jeśli wymioty wystąpią w ciągu 2-4 godzin od przyjęcia tabletki, czyli w czasie, w którym trwa jej wchłanianie, dla pewności przyjmij kolejną dawkę.
    Pozdrawiam

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    A i jeszcze jedno zapomniałam dodać, że mój partner nie skoczył we mnie. Co w związku z tym? Jakie ryzyko? Proszę o szybką odpowiedź zrobiłam test ciążowy w ostatnim dniu brania tabletek-wynik negatywny, czy test jest wiarygodny-7 dni od współżycia?

  6. #6
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Test ciążowy staje się wiarygodny od 6-10 dnia od współżycia, wg ulotek wielu preparatów można go już wykonywać po tygodniu, choć oczywiście im później tym jego wiarygodność wzrasta. Ryzyko ciąży jest niewielkie, zazwyczaj przy regularnym przyjmowaniu tabletek ochronny poziom hormonu utrzymuje się rownież w przypadku pominięcia jednej dawki, choć nastepnym razem w takim przypadku proponuję przyjąć tabletkę i przez tydzień stosować dodatkową formę antykoncepcji - prezerwatywa jest skuteczniejsza niż stosunek przerywany ze względu na możliwośc obecności plemników w preejakulacie, a nie tylko w spermie. W Twoim przypadku, zakładając, że przyjmujesz tabletki regularnie, wymiotowałaś tylko raz, stosunek był przerywany a test ciążowy ujemny ryzyko ciąży jest nieduże.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Dziękuję za szybką odpowiedź.

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Mam pytanie jeśli po trzech tygodniach zrobiłam 3 test i wyszedł negatywny to jest on wiarygodny? I co oznaczają białe uplawy? Proszę o szybką odpowiedź.

  9. #9
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Białe upławy mogą oznaczać zapalenie pochwy o na tle bakteryjnym, jeśli mają konsystencję serowatą - grzybiczym, należy przedstawić problem lekarzowi. Test ciążowy po 3 tygodniach jest zasadniczo wiarygodny (choć nigdy na 100%, ale jeśli jest to trzeci negatywny test ryzyko ciąży jest bardzo znikome), gonadotropina kosmówkowa pojawia się w moczu zwykle 7-10 dni od zapłodnienia.
    Pozdrawiam serdeczie

  10. #10
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Dziękuję za odpowiedź.

  11. #11
    Klejnot
    Guest
    witam mam pytanie do specjalisty jeżeli po 3 h od zażycia tabletki antykoncepcyjnej wymiotowałam to czy skuteczność tabletek została zachowana? Była to 19 tabletka, po 21 tabletkach zrobiłam 7 dniową przerwę- w dniu 2 tabletki z nowego blistra współżyłam z chłopakiem. Czy wykonanie testu po 10 dniach od stosunku- daje już wiarygodny wynik? Jakie jest ryzyko zajścia w ciążę? I ile dni po stosunku można wykonać test ciążowy, żeby był wiarygodny? Proszę o szybką odpowiedź.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. tabletka 72po ESCAPELLE
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-23-2011, 21:46
  2. Wymioty, biegunka, i gorączka
    Przez Magda w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-02-2011, 13:58
  3. tabletka antykoncepcyjna wpadła mi do szklanki z wodą
    Przez anna w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-20-2010, 07:44
  4. Tabletka PO
    Przez kowal441@tlen.pl w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-10-2010, 19:07
  5. Mdłości, wymioty po jedzeniu
    Przez Kinga w dziale Forum psychologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-24-2010, 09:18

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246