Więc niedawno robiłam posiew bo przedtem leczyłam się na candida albicans.
I w tym nowym wyszło mi :
1.Candida krusei - pojedyncze
2.Lactobacillus spp. - obfite

Pisałam o tym w poprzednim poście i otrzymałam odpowiedz, za którą bardzo dziękuję.

Teraz mam pytanie czy ten grzybek krusei może być spowodowany tym, że przyjmowałam w krótkim czasie około 1.5 miesiąca przerwy (może mniej) Mucoyst a następnie Flumycon. Zmieniłam lekarza i ona nie pytając się mnie co przyjmowałam ostatnio przypisała mi Flumycon. Ja nie wiedziałam, że Mucoyst i Flumycon to ten sam lek ale pod różnymi nazwami. Teraz boję się że pojawienie się krusei mogło być tym spowodowane. Do tego jeszcze przeraża mnie myśl, że tą odmianę grzyba podobno trudno się leczy.
Bardzo proszę o pomoc bo odchodzę od zmysłów zadręczając się.
Za odpowiedź gorąco dziękuję!

Oto link to mojego poprzedniego postu:
http://medyczka.pl/wymaz-z-pochwy-pr...7175#post36566