+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: wąsik jak się go pozbyć

  1. #1
    aros5 jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Postów
    300

    wąsik jak się go pozbyć

    Wita mam pytanie jak i czym zlikwidować widoczny wąsik nad górną wargą ust załamana
    Ostatnio edytowane przez Ania ; 10-22-2010 o 18:46

  2. #2
    pani marusia
    Guest
    To może być wina niedoczynności tarczycy. Musisz iść do endokrynologa, on wskaże odpowiednie badania.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Z takim wąsikiem idz do kosmetyczki, usunie Ci za pomocą wosku, po 2-3 zabiegach wąsik bedzie coraz mniej widoczny.

  4. #4
    pani marusia
    Guest
    Jeśli owłosienie jest skutkiem choroby, depilacja nic nie pomoże.

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czy mogę prosić o kontakt mailowy do Pani?
    Ostatnio edytowane przez Ania ; 11-20-2010 o 10:39

  6. #6
    pani marusia jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2010
    Postów
    144

    Jestem już zarejestrowana, możesz wysłać mi wiadomość.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Ja mam podobny problem, ale 2 miesiące temu robiłam wyniki i z tarczycą jest wszystko w porządku.
    Jakie inne moga być tego przyczyny?
    Dodam, że stosuję tabletki antykoncepcyjne, czy to może być przyczyna?

  8. #8
    pani marusia jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2010
    Postów
    144

    Wąsik nie zawsze jest objawem zaburzeń hormonalnych. Meszek nad górną wargą to zupełnie normalna sprawa. Problem pojawia się dopiero, jeśli włoski są ciemne i bardzo widoczne. Są dziewczyny, które mają mały wąsik, inne nie mają owłosienia wcale - to bardzo indywidualna sprawa. Jeśli oprócz wąsika zaobserwujesz owłosienie w innych nietypowych miejscach (np. na brodzie, wewnętrznych stronach ud, brzuchu, wokół brodawek sutkowych itp.), to dopiero świadczy o poważnych zaburzeniach.
    Takie nadmierna owłosienie nazywa się hirsutyzm. Może mieć wiele przyczyn:
    Zespół policystycznych jajników - oprócz wąsika, jego objawami są zaburzenia miesiączkowania i łysienie na głowie
    Przerost kory nadnerczy - mogą o nim świadczyć łysienie skroniowe i łojotok.
    Hiperprolaktynemia - jeżeli się stresujesz, jesteś w ciąży, masz lęki, w twoim organizmie podnosi się poziom prolaktyny. Jej nadmiar prowadzi właśnie do hirsuityzmu.
    zespół Cushinga - najbardziej widocznym objawem jest otyłość monstrualna. Tłuszcz odkłada się w okolicach bioder, ramion i karku, nogi i ręce pozostają zaś szczupłe. Oprócz tego u chorych występują nadciśnienie, osteoporoza, cukrzyca.
    Anoreksja - w wyniszczonym zaburzeniami łaknienia organizmie ma miejsce spadek produkcji estrogenów. Wówczas "dochodzą do głosu" androgeny. Ciało zaczyna porastać włoskami także po to, by zatrzymać więcej ciepła.

    Jeśli masz naprawdę bujne owłosienie, a do tego inne dolegliwości, np. nieregularne miesiączki, koniecznie udaj się do lekarza celem wykonania badań hormonalnych.

    Jeśli chodzi o tabletki antykoncepcyjne, nigdy nie słyszałam, żeby powodowały wyrastanie włosów. Wręcz przeciwnie, niektórzy ginekolodzy polecają je właśnie jako środek "na włosy" (zupełnie błędnie, bo tabletka antykoncepcyjna nie hamuje porostu włosów).

  9. #9
    paczek
    Guest

    odp.

    To bardzo niemily problem...Jesli chodzilabys do szkoly by z ciebie sie smiali...Coż, nie wszyscy... Widzialam wiele osob z takim problemem, poprostu sie tym nie przejmowaly! To nie jest jakas choroba...Mozna uzywac plastrow, kremow, woskow i innych. Kazdy jest inny. Inni maja grube wlosy, inni nie. Jedni sa rudzi a inni nie. Juz taki jest swiat. radze sie tym tak nie przejmowac, ale zobaczyc swoje dobre cechy i byc z nich dumnym ;-)
    pozdrawiam!

  10. #10
    pani marusia jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2010
    Postów
    144

    Cytat Napisal paczek Zobacz post
    To nie jest jakas choroba...Mozna uzywac plastrow, kremow, woskow i innych.
    Jesteś lekarzem, Paczek? Jak napisałam (wystarczy, że nabierzesz ochoty, żeby przeczytać post), nadmierne owłosienie może być objawem bardzo poważnych zaburzeń hormonalnych.
    Dlatego nie ma co dywagować o pierdołach, bo nie mówimy tu o meszku pod nosem, tylko o owłosieniu całego ciała włącznie z twarzą.
    Jeśli dziewczyna ma ten problem, to plasterki, woski i inne pierdółki nie pomogą. Włosy będą rosnąć na potęgę, nie nadąży ich usuwać.

+ Odpowiedz na ten temat

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243