+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Uczucie lęku, przygnębienie i przyspieszone tętno po papierosach

  1. #1
    Bartolom3o jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Postów
    2

    Uczucie lęku, przygnębienie i przyspieszone tętno po papierosach

    Dzień dobry wszystkim. Moja przypadłość to uczucie lęku po zapaleniu papierosa, któremu towarzyszą natręctwa myślowe, szybkie tętno (ok 100 - 110) i ogólne przygnębienie. Oczywiście spowodowało to natychmiastową rezygnację z papierosów, jednak sprawa jest o tyle dziwna, że wcześniej paliłem, wyciągając z tego jedynie "pozytywne" (użyłem cudzysłowia, bo zdaję sobie sprawę z ich szkodliwości) doznania. Próbowałem palenia przez dłuższy czas po tych negatywnych odczuciach i z reguły mam te lęki, przygnębienie i czasem drżenie jakby robiło mi się zimno. Czy prócz skończenia z nałogiem powinienem się wybrać do jakiegoś lekarza? Z czym związanie mogą być opisane przeze mnie skutki palenia?

  2. #2
    KonopnaFarmacjagdynia jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jun 2018
    Postów
    26

    Skutki które opisujesz mogą być przyczyną rzucenia palenia, mieć także podłoże psychiczne. Czy oprócz lęku i niepokoju odczuwasz inne niepokojące objawy?

  3. #3
    Bartolom3o jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Postów
    2

    Prócz lęku i niepokoju występuje tylko takie ogólne otumanienie i brak koncentracji połączony z delikatnym roztrzęsieniem. Wtedy nie mogę skoncentrować się na wykonaniu jakiejś czynności, czy też w pełni na rozmowie, bo głowę zajmuje mi stres i czuję się taki właśnie otumaniony. Bardzo dziwna sprawa. Co to może oznaczać?

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Przyjmowanie leku Visanne a leku EllaOne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-03-2016, 16:09
  2. Wzdęcia i przyspieszone bicie serca z rana.
    Przez davero w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-13-2016, 23:59
  3. Czy przyjmowanie leku Axotret wpływa na farmakodynamikę leku Yasminelle
    Przez NoOffTopicPlease w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-30-2014, 17:05
  4. Przyśpieszone bicie serca, duszności, mroczki przed oczami
    Przez karinaz w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-20-2012, 09:14
  5. Duszności i przyspieszone tętno po zatruciu tlenkiem węgla.
    Przez Ostrlooz w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-26-2010, 18:38

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252