Witam
Ostatnim czasem odczuwam w głowie jak by uciskanie, w okolicy skroni i oczy, mam problemy z pamięcią, zaburzenia równowagi jak chodzę mam takie wrażenie że mnie chwieje . Czuje jak by ciągnęło mnie do dołu. Szumy w uszach. Mam blyski w oczach kilka razy miałem czarne plamki przed oczami. Czuje się zniechecony nic mi nie sprawia przyjemności, obawiam się. Biorę w tej chwili sterydy testosteron i boldenon oraz hormon wzrostu hygertropin czy te rzeczy mogą coś takiego powodować lub w jakiś zły sposób oddziaływać na mozg? Wcześniej brałem sterydy to tego nie czułem w żaden sposób. Czy przyczyną może być hormon wzrostu.
Trenuje też sporty walki Ale nie miałem poważnych urazów głowy itd. Zdarzył się jeden lekki nokaut na treningu albo bardzo dawno temu około rok czasu. Czy możliwa jest demencja w takim wieku? Czytałem o tym to troszkę by się zgadzało. Zapominam np co miałem zrobić przed chwilą. Jakby problem z orientacja mianowicie jadąc autobusem zajmuje się telefonem i szybko zerkne gdzie jestem zajmuje mi to troszkę dłużej żeby ogarnąć gdzie dokładnie się znajduje, takie dziwne uczucie jak by dłużej zajmowało skojarzenie, dodaje że jeżdżę ta sama trasa.