Witam!
Piszę z prośbą o poradę w sprawie problemu mojego chłopaka, z którym boryka się już od kilku miesięcy. Ma 24 lata, jako chłopiec przeszedł zabieg obrzezania. Problemy pojawiły się w marcu tego roku. Początkowo dotyczyło to tylko trudności z oddawaniem moczu i uczuciem dyskomfortu - badanie moczu wykryło infekcję, przepisane zostały antybiotyki (Cipronex), po którym objawy ustąpiły.
Jednak mniej więcej w okolicy maja objawy zaczęły stopniowo powracać oraz nasilać się. Ponowne badanie moczu pod kątem infekcji nie stwierdziło jednak niczego, lekarz wykluczył infekcję. Objawy jednak z czasem zaczęły się nasilać i teraz obejmują:
- problem z oddawaniem moczu - nie tylko po stosunku, ale także w ciągu dnia - mocz czasem udaje się oddać po „masowaniu” członka, niekiedy towarzyszy temu ból . Ponadto, mój chłopak odnosi wrażenie, że mocz „cofa się”
- problemy z wytryskiem - wytrysk występuje, jednak mój chłopak ma wrażenie, że część nasienia „nie wydostała się” na zewnątrz i została w środku lub cofnęła się. Były także przypadki, gdy wytrysk nie występował pomimo starań oraz podniecenia i erekcji. Odnosił on wrażenie, jakby coś było „zatkane”.
- przy powyższych objawach występują niekiedy bóle, kłucie w okolicach nerek
- lekkie powiększanie jąder (mówi, że to nie boli, jednak w jakiś sposób „czuje” on jądra i towarzyszy temu dyskomfort).
Lekarz zasugerował także, że może to być związane z prostatą, jednak ograniczył się do polecenia zażywania Prostamolu Uno.
Przepraszam za nieudolną próbę objawów, niemniej byłabym bardzo wdzięczna za wszelką pomoc i sugestie co do przyczyn takiego stanu rzeczy. Ja sama miałam pół roku temu badania cytologiczne, które nie wykryły u mnie żadnej infekcji. Dopiero w wakacje leczyłam się na infekcję pęcherza, jednak po antybiotykach (Monural, Augmentin) infekcja została wyleczona.
Czy jednak mimo to istnieje szansa, że mogłam go jakoś zarazić? Jeśli nie, to jakie inne mogą być przyczyny tych objawów, jakie dodatkowe badania warto zrobić? Czy to mimo wszystko może być infekcja czy coś innego?

Proszę o pomoc i radę! Pozdrawiam!