+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Tabletka dzien po.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Tabletka dzien po.

    Witam. Moja sytuacja wygląda następująco. Biorę tabletki antykoncepcyjne. Dopadła mnie grypa i lekarz przepisał mi antybiotyk. W piątek dostałam miesiączkę o dzień później niż zwykle. Powinnam dostać w czwartek. Dziś podczas okresu współżyłam z chłopakiem. Zastanawiam się nad zażyciem tabletki dzień po ze względu na możliwość obniżenia ochrony antykoncepcyjnej przez antybiotyk. Obawiam się jedynie o działania niepożądane i o zaburzenie ochrony antykoncepcyjnej które dają tabletki.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Witam. Moja sytuacja wygląda następująco. Biorę tabletki antykoncepcyjne. Dopadła mnie grypa i lekarz przepisał mi antybiotyk. W piątek dostałam miesiączkę o dzień później niż zwykle. Powinnam dostać w czwartek. Dziś podczas okresu współżyłam z chłopakiem. Zastanawiam się nad zażyciem tabletki dzień po ze względu na możliwość obniżenia ochrony antykoncepcyjnej przez antybiotyk. Obawiam się jedynie o działania niepożądane i o zaburzenie ochrony antykoncepcyjnej które dają tabletki.
    Nie radze ci brać tej tabletki. Raz ze jest bardzo szkodliwa dla zdrowia, dwa ze jak się szaleje bez rozumu, to sie placu glupota a nie bierze sie tabletki poronne. Lecz sie dziewczyno

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Nie radze ci brać tej tabletki. Raz ze jest bardzo szkodliwa dla zdrowia, dwa ze jak się szaleje bez rozumu, to sie placu glupota a nie bierze sie tabletki poronne. Lecz sie dziewczyno
    Tabletka "po" to nie tabletka poronna - a Tobie radzę wybrać się do apteki po jakieś tabletki na uspokojenie, albo po wibrator do sexshopu, to może trochę wyluzujesz, i nie będziesz obrażać i moralizować na forum

  4. #4
    KobietawSieci jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar KobietawSieci
    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Postów
    210

    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Witam. Moja sytuacja wygląda następująco. Biorę tabletki antykoncepcyjne. Dopadła mnie grypa i lekarz przepisał mi antybiotyk. W piątek dostałam miesiączkę o dzień później niż zwykle. Powinnam dostać w czwartek. Dziś podczas okresu współżyłam z chłopakiem. Zastanawiam się nad zażyciem tabletki dzień po ze względu na możliwość obniżenia ochrony antykoncepcyjnej przez antybiotyk. Obawiam się jedynie o działania niepożądane i o zaburzenie ochrony antykoncepcyjnej które dają tabletki.
    nie ma sensu brać tabletkę "po" jeśli przyjmuje się leki antykoncepcyjne
    gdyby każdy antybiotyk osłabiał ich działanie to ciąż przy tabletkach byłoby na setki

    Wyluzuj, bierz tabletki jak brałaś i czekaj spokojnie na okres następny, ciąży nie będzie jeśli zarzywasz je regularnie i bez przerw
    chcesz więcej informacji? wejdź na forum maszwybor.net lub zadzwoń tel 725 892 134

  5. #5
    Dr.Dariusz jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar Dr.Dariusz
    Zarejestrowany
    Jan 2018
    Postów
    29

    Profesjonalna pomoc ginekologiczna, pełen zakes zabiegów ginekologicznych, wystawianie recept, tabletki poronne. Mozliwosc wysyłki , pelna dyskrecja. Kontakt 502-427-780

  6. #6
    monika292
    Guest
    Tabletkę po bierze się pro forma do 72h. Jeśli wiesz, że jesteś w nieplanowanej ciąży, to sięgnij raczej po tabletki poronne Są serwisy w sieci, jak tu na przykład Wszystko-o-aborcji.pl , gdzie można je dostać bez recepty. Popatrz, to skuteczne i sprawdzone rozwiązanie.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Ciąża?

    Potrzebujesz pomocy?
    w w w. kobietawpigulce.pl

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. tabletka 'po'
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-30-2014, 14:24
  2. tabletka 72 po
    Przez xaczytowaznexdd w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-16-2014, 14:34
  3. Tabletka Escapelle.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-25-2012, 13:26
  4. ciąża a tabletka 72 h
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-29-2011, 13:15
  5. Tabletka PO
    Przez kowal441@tlen.pl w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-10-2010, 19:07

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250