Witam, mam problem zdrowotny i mysle ze moze to miec podloze hormonalne.
Od jakis 6 miesiecy zakonczylam przyjmowanie tabletek hormonalnych poniewaz nagle zaczelam sie zle po nich czuc. Przez jakies 2 miesiace nie mialam okresu, teraz mam ale trwa jakies 2 dni a jego obfitosc jest niewielka. Ponadto strasznie wlosy mi wpadly, paznokcie sa rowniez w strasznym stanie..do polowy plytki rozdwojone a najwiekszy moj problem to ze przytylam... poczatkowe kilogramy byly niewielkie wiec myslalam ze to przez swieta, pozniej stres wiec wzielam sie za siebie i od jakis 1,5 miesiaca zwiekszylam aktywnosc fizyczna, do pracy jezdze rowerem godz w jedna strone, a kiedy jestem w domu cwicze z chodakowska, wydaje mi sie ze nawet jak nie schudnac to nie powinnam tyc.. niestety prze te 1,5miesiaca przytylam 5 kg..;/ i nie, nie obzeram sie fast foodami, slodyczami.. jem normalnie, regularnie, duzo warzyw i owocow. NIe mam cukrzycy.
czy moj problem moze miec zwiazek z hormonami? Jakie badania powinnam wkonac? gdzie moze byc problem?