+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Stosowanie leku Orgametril a przedłużające się krwawienie

  1. #1
    ZCZe
    Guest

    Stosowanie leku Orgametril a przedłużające się krwawienie

    Witam,
    problem jest następujący.
    Od miesiąca stosuję lek Orgametril na endometriozę. I niestety od miesiąca występuje krwawienie. W krwi można zauważyć skrzepy. Występuje też uczucie zmęczenia/osłabienia. Przebywam obecnie w Anglii, lekarstwa natomiast były przepisywane jeszcze w czasie mojego pobytu w Polsce i nie mam za bardzo możliwości udać się do mojego lekarza.
    Czy taki objaw jest normalny, czy tez powinno się zaprzestać stosowania tego leku...

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

  2. #2
    alfaiomega jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    80

    Lek ten powoduje takie skutki uboczne nalezy isc do lekarza i powiedziec o tym.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Jak tu nie uzyskasz odpowiedzi a to wyżej to nie porad to jest wiele portali medycznych gdzie można uzyskać odpowiedź,wystarczy wpisać w wyszukiwarkę, forum medyczne, i gdzieś na pewno uzyskasz odpowiedź

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Sprzedam Arthrotec. Oryginalne opakowanie 20 sztuk 2blistry . kontakt pod nr 575 823 497

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. stosowanie leku doxycyclinum a ekspozycja na słońce
    Przez michalpa93 w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2015, 16:08
  2. Przedłużające się krwawienie: co robić, co brać, co jeść?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-03-2015, 19:26
  3. stosowanie równocześnie leku
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-21-2015, 12:35
  4. stosowanie leku gynalgin
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-19-2011, 14:29
  5. przedłużające się krwawienie z pochwy przy antykoncepcji
    Przez arletkaab w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-04-2011, 22:28

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248