+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: spóźniający okres

  1. #1
    syla jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    1

    spóźniający okres

    No więc tak spóźnia mi się okres miesiąc, powinnam dostac 5 października.
    Zacznijmy od tego, że przez czerwcu schudłam 6 kg, więc jak się spodziewałam spóźnił mi się po tym okres, bo miałam miec ok 15 lipca, a dostałam 2 sierpnia. Pod koniec sierpnia zażyłam tabletke "po", bo chwile kochaliśmy się bez zabezpieczenia z chłopakiem(raz coś takiego nam się zdarzyło), i on co prawda wyszedł i skończył, ale tak dla pewności. We wrześniu dostałam okres 5. Dodam jeszcze, że trenuję ciężki sport i tak jak mi się spóźnia okres około tygodnia to jest normalne. W październiku zaczął mnie bolec prawy jajnik. Zrobiłam 2 testy ciążowe jeden po 2-ch tyg jak mi się spóźniał(po południu), drugi po 3-ch tygodniach(wieczorem). Dodam jeszcze, że jak się kochamy z chłopakiem to zawsze z zabezpieczeniem i mimo prezerwatywy chłopak nigdy nie kończy jak jest we mnie. Czy jest jakies prawdopodobieństwo ciązy?
    PS. Mam 18 lat i miesiączkuję regularnie od 6 lat.

  2. #2
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    Przede wszystkim test robimy z porannego moczu, możesz go powtórzyć dla pewności.

  3. #3
    acik jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    6

    Tabletka "po" bardzo miesza w naszym organizmie...nawet do 6 miesiecy mozna odczuwac jej skutki....ja po takiej tabletce mialam tak silne bole miesiaczkowe, ze niemoglam funkcjonowac...prezerwatywy nie daja 100%pewnosci...ale sa pary ktore wspolzyja metoda przerywana i niezajda w ciaze, a sa i takie ktore uzywaja prezerwatywy i los zrobi im niespodzianke... mysle ze to bardziej wina homronow..ale jesli nie rpzekroczylas tych 72 godzin to mysle ze niemasz sie czym martwic zwlaszczaj elsi to nie byl pelny stosunek. Rowniez Proponuje zrobic poranny test ze srodkowego moczu...Niepolecam brac tej tabletki jesli tylko niema takiej potrzeby..

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Spóźniający się okres
    Przez zaaniepokojona w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-18-2011, 21:53
  2. choroba a okres
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 19:36
  3. Okres
    Przez serenii w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 17:49
  4. okres raz wroku
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-07-2011, 14:29
  5. Okres !
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-29-2011, 19:00

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250