+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Spalone mięśnie, potężny spadek masy mięśniowej i siły, dalsze kroki z tym związane

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Spalone mięśnie, potężny spadek masy mięśniowej i siły, dalsze kroki z tym związane

    Witam bardzo serdecznie. Potrzebuję pilnie porady lekarza. Mam 18 lat, ćwiczę na siłowni i nie tylko (kiedyś zapasy, niedawno ćwiczenia ogólnorozwojowe, taki bardziej "hardkorowy fitness") od bodajże okresu około 3-5 lat tak będzie staż, pierwsze lata młodo zacząłem to tak wiadomo zapoznawcze. I niedawno po jednym dniu treningu który był dość intensywny, bo w szkole tak dla pokazu hantle 5kg rosnące powtórzenia na biceps bez przerw, do sumy 21 (pierwsza seria 1 na lewą, 1 na prawą, potem 2 na lewą, 2 na prawą i tak bez przerw do 21). Mogłem więcej ale kolega przerwał. Potem zaraz do domu 25 minut rowerem i jeszcze 25 minut odrazu w domu ćwiczeń ogólnorozwojowych (na zasadzie jest film 25 minut, pokazują co mam robić, bardzo intensywne ćwiczenia typu kardio, pompki, przysiady, brzuchy itp.). Skończyłem, a tu szok - nie mogę wyprostować obydwu rąk! Zgięte na nie mniej niż 50 stopni, nie mogłem wyprostować ich blisko TYDZIEŃ, nawet przy pomoczy drugiej ręki czy innej osoby! Nawet napicie się wody z 2 litrowej butelki było problemem, ostry ból w mięśniach i "ciężkość" tego przedmiotu... Smarowałem maścią chłodzącą i przeszło, ale najgorsze jest to, że mimo możliwości wyprostowania rąk mięśnie po prostu "wyparowały". Ogromny spadek masy mięśniowej (biceps najbardziej 3 cm spadku, triceps nie mniej, ogólny spadek całościowy). A spadek siły to już wogóle krytyczny, 10kg ciężar jest dla mnie trudnością, ponieważ przy dźwiganiu mięśnie praktycznie nie funkcjonują, nie "czuję" ich... I właśnie nasuwa się tu moje pytanie. Wydaję mi się że spaliłem mięśnie, przyczyną tego mogły być intensywne ćwiczenia koło 21 tygodni tylko z przerwami co tydzoeń w sobotę (ten program tego wymaga) i mocno intensywny ten 1 dzień... O żadnym nadwyrężeniu czy "zakwasach" nie ma tu mowy. Co mam zrobić ze spalonymi mięśniami żeby wróciły do dawnej formy? Nie ćwiczę już blisko 3 tygodnie i wogóle nie chcą się zregenerować. Liczę na poradę, Dziękuję i do usłyszenia

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    I jak sobie z tym poradziłeś?

    Niestety mam obecnie podobnie

    I jak sobie z tym poradziłeś?
    Widzę że minęło już trochę czasu.

    Przydałaby się jakaś rada.

  3. #3
    przemo.rm jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2014
    Postów
    152

    Tyle czasu ćwiczysz i robisz to w tak zły sposób?? Tyle powtórzeń?? Naucz się trenować na siłce taka jest moja rada.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-30-2013, 16:25
  2. spadek masy ciala
    Przez kombinat w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-02-2012, 15:00
  3. przymusowy przyrost masy mięśniowej
    Przez brady w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-16-2011, 00:13
  4. Zwiększenie masy mięśniowej
    Przez olaf18 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-23-2011, 12:03
  5. Osłabienie związane z przybytkiem masy ciała
    Przez Gosia w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-19-2010, 23:04

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247