+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych

    Dziewczyny, czy podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych miałyscie jakieś skutki uboczne???
    Ja właśnie zastanawiam sie, zeby zacząć brać, bo jestem z chłopakiem już 2 lata, a nie planujemy póki co powiększenia rodziny.
    Tylko spotkałam się nawet z opinią, że stosowanie ich zwiększa się ryzyko raka piersi :/ Ile jest w tym prawdy?
    Czytając takie opinie mam ogromne wątpliwości.
    Zatem proszę o Wasze opinie

  2. #2
    Anmara jest nieaktywny
    Junior Member
    Zarejestrowany
    Dec 2010
    Skad
    Polska
    Postów
    10

    Nie wiem co do raka piersi, ale jak ja brałam tabletki antykoncepcyjne (podczas leczenia) to przytyłam na nich 6 kg (brałam je jakieś 3-4 tyg).

  3. #3
    ChatNoir
    Guest

    Smile Yasminelle

    Hej
    Ja stosuję Yasminelle (wprawdzie nie stricte w celu antykoncepcji, a regulacji hormonalnej) i skutki uboczne miałam w pierwszych 2 miesiącach, byłam senna i bolała mnie często głowa. Później wszystko ustało, nic nie przytyłam (a nawet udało mi się schudnąć) i w dodatku zniknął mi trądzik na plecach, z którym długo się borykałam. Koleżanka też stosuje Yasminelle, w celu uniknięcia ciąży i, jak do tej pory, wpadki nie było Jeżeli chodzi o raka piersi i inne straszliwości - musisz to skonsultować z lekarzem, powiedzieć o swoich chorobach, chorobach w rodzinie, itp. Ginekolog, biorąc wszystkie te choroby pod uwagę powinien dobrać najbardziej odpowiednie dla pacjentki tabletki.

  4. #4
    Sandy jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2013
    Postów
    61

    Jak pigułka jest dobrze dobrana to na niej nie przytyjesz na pewno. Dla młodych kobiet przepisywane są tabletki z bardzo niską dawką hormonów jak vibin czy vibin mini, może zapytaj lekarza o takie?

  5. #5
    dareczka03 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2015
    Postów
    24

    ja biorę właśnie vibin i dobrze się po nich czuję.

  6. #6
    KobietawSieci jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar KobietawSieci
    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Postów
    210

    przeczytaj ulotkę swoich taletek, dowiesz się o skutach ubocznych

    co do raka piersi, moim zdaniem każda ingerencja w układ hormonalny może byc przyczyną raka, ale nie zawsze i nie w każdym przypadku
    jeśli miałaś w rodzinie raka piersi, to powinnaś to zgłosić lekarzowi, który ci te tabletki przepisał
    on w wywiadzie też powinien dokłanie cię wypytać
    a jesli się boisz to polecam spiralę miedzianą (bezhormonów) świetna, nie ingeruje w hormony, a działa lepiej niż tabletki (nie trzeba pamiętać by je brać ) mam od 5 lat i jestem bardzo zadowolona

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Muszę zmienić pigułki na inne bo czuję, że to przez nie mam co jakiś czas infekcje pęcherza. Teraz mam od jakiegoś czasu spokój bo biorę provag ale wolałabym w ogóle o czymś takim jak zapalenie pęcherza nie myśleć a skupić się na przyjemniejszych rzeczach związanych z pigułkami czyli na bezstresowym seksie. Niestety ja nie jestem do spirali, krążków czy pierścieni w ogóle przekonana.

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Od lat stosuje tabletki antykoncepcyjne, odpukać oprócz pajączków na udach nie mam żadnych innych skutków ubocznych. Ostatnio ginekolog na popękane naczynka polecił mi harmonellę, kapsułki rekomendowane przez Poleskie Towarzystwo Badań nad Miażdżycą. Odkąd je zażywam lepiej się czuje, mam więcej energii i co najważniejsze pajączki zbladły i nowe nie powstają.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Działanie tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-25-2010, 11:15
  2. przerwa w braniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Ela w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-20-2010, 20:42
  3. Wpływ tabletek antykoncepcyjnych na AZS
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-22-2010, 18:34
  4. Plastry Evra zamiast tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Kasia w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-14-2010, 21:32
  5. Co sądzicie o stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych na trądzik?
    Przez Ania w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-13-2010, 23:20

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249