+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: skutki uboczne przy tabletkach antykoncepcyjnych

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    skutki uboczne przy tabletkach antykoncepcyjnych

    witam Mam prawie 18lat, miedzy miesiaczkami wystapowaly u mnie plamienia, nie bylo to kazdego miasiaca, ale przewaznie co drugi. Poszlam do ginekologa, zrobil mi usg jajnikow i z jajnikami wszystko w porzadku, dostalam na te plamienia tabletki antykoncepcyjne Asubtela (sa to moje pierwsze tabletki antykoncepcyjne) Dzisiaj wlasnie konczy mi sie 1 opakownie. Wczesniej nie zauwazylam jakis skutkow ubocznych, poza tym, ze odkad je wzielam pierwszego dnia miesiaczki, to ciagle krwawie. Mialam tak jak zwykle miesiaczke 7dni i od razu 8 dnia mialam plamienie i mam je do tej pory. Od jakichs 3 dni zauwazylam ze jestem jakas taka dziwna w zachowaniu.. nic mi sie nie chce, jestem jakas smutna, troche ospala, taka jakby bez zycia, czuje jakby chcialo mi sie wymotowac i nie mam ochoty nic jesc. odczuwam głod, ale jak patrze na jedzenie to mam taki jakby wstret. W ciazy nie moge byc, bo nie uprawialam jeszcze nigdy seksu, jedynie uprawiamy peting z chlopakiem (tak ocieramy sie o siebie), wiec jeszcze przy tabletkach jest to nierealne. ale czy te objawy co zauwazylam od kilku dni, moga byc przez tabletki? bo wczesniej nic takiego nie mialam przez caly czas brania, dopiero teraz.. Mam je odstawic? bo lekarz kazal mi wziac 3 opakowania

  2. #2
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    W ciąży to nie jesteś, a skutki uboczne stosowania anty mogą być naprawdę różne. Sama to może nie odstawiaj tabletek lepiej wspólnie z ginem dobrać inne.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-25-2015, 11:58
  2. Brak okresu przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-16-2013, 08:46
  3. jednodniowy okres przy tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-13-2012, 22:44
  4. Krwawienie przy ostatnich tabletkach antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-20-2012, 17:46
  5. Cilest i skutki uboczne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-11-2011, 17:26

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242