+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Senność po lekach psychotropowych.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Senność po lekach psychotropowych.

    Witam mam problem z nadmierna sennościa w ciągu dnia po lekach psychotropowych głównie z grupy SSRI bo takie na co dzień przyjmuję.Problem często zgłaszałem lekarzowi który po pewnym czasie zmieniał leki,ale zawsze z takim samym skutkiem.Nawet po najmniejszych dawkach jestem zamulony w ciągu dnia i nic mi się nie chce.Przez pewien czas myślałem nawet,że to przez chorobę,ale podczas odstawienia leków okazało się,że wszystko wróciło do normy.Jak by nie patrzeć leki muszę brać ze względu na dokuczające mi natrętne myśli i lęki,ale z drugiej strony jak je biorę to mam problem z aktywnością.Jak to jest u was też tak was zamulają? Leki które przyjmowałem to między innymi:sertralina,paroksetyna,escitalopram teraz jeszcze pregabalina na lęki.Jak brałem neuroleptyki nawet w najmniejszej dawce to już w ogóle masakra.

  2. #2
    stalker8 jest nieaktywny
    Banned
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skad
    .wieś
    Postów
    1,605

    Trochę zastanawiające, dlaczego nie napisałeś w dziale psychiatrycznym. Domyślam się, że po to by ktoś nie natrafił łatwo, tam gdzie tematy trochę dłużej żyją, na wypowiedź o tym jak jest po takich tabletkach. W takim razie dodam, że to co pisałem ostatnio, o dwóch osobach, z których jedna brała ssri, trochę nie pasuje z tym co piszesz, bo z tego co opowiadała, brała to (nie wymienię nazwy), żeby właśnie móc żyć aktywnie, wygląda na to, że podziałało bardzo skutecznie i na resztę życia młodego człowieka. Również, w takim razie, wydaje mi się, że nie działa jeśli jest to ostatnio wspomniana tutaj depresja endogenna - i o tym też chyba ostatnio coś nawet tutaj linkowałem, że nie, ale nie chce mi się sprawdzać teraz. Po neuroleptykach koniec kreatywnego myślenia, zdaje się ( i tak widziałem na forach), niszczą wyobraźnię, nic się po nich nie chce, to raczej środek prewencji, zamieniają człowieka w obojętną kluskę, jeśli błędnie mi się wydaje to poproszę argumenty, przykłady.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Mogłem się tym razem bardziej postarać z interpunkcją, niestety, zaniedbałem się.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Nagminne picie alkoholu przy lekach psychotropowych?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-25-2016, 14:41
  2. Czymoze sie cos stac po naglym odstawieniu lekow psychotropowych
    Przez Karolina22355 w dziale Forum psychologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-12-2016, 14:20
  3. Wpływ leków psychotropowych na płodność
    Przez Pawel742 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-29-2015, 20:02
  4. jak zakończyć branie leków psychotropowych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-24-2014, 16:42
  5. Nagłe odstawienie leków psychotropowych w ciązy...
    Przez misiura24 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2011, 13:24

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246