+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Schizofrenia paranoidalna

  1. #1
    PejoCorporation jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Postów
    1

    Schizofrenia paranoidalna

    Witam!!!Mam pytanie...
    Jestem chory na schizofrenie paranoidalną przyjmuje lek ketrel 200mg,olasyn 10mg i zastrzyki trilafon,troszke zle się czuje po tych lekach...a pytanie dotyczy leku,jaki jest najlepszy lek na schizofrenie?

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Nie ma czegoś takiego jak najlepszy lek na schizofrenię - najlepszy to taki, dzięki któremu u danego pacjenta schizofrenia jest dobrze kontrolowana oraz występuje jak najmniej działań niepożądanych. Odnośnie tego, że źle się czujesz po wspomnianych lekach - niestety neuroleptyki stosowane w leczeniu schizofrenii mają dużo działań niepożądanych i często nie da się ich w 100% uniknąć, ważne by poinformować o ich wystąpieniu lekarza, tak, by dawka była odpowiednio dobrana. Pozdrawiam

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    czy to schizofrenia paranoidalna?

    Witam,wydaje mi się że ludzie których mijam na ulicy smieją się ze mnie,że o mnie mowią.Często zmieniam prace dlatego bo czuje sie nie akceptowany przez ludzi tam pracujących,boje się przejsc obok grupy ludzi bo wiem ze bede mial wrażenie ze o mnie mowią albo gdy zaczną się smiać będe myslał ze smieją sie ze mnie.w takim wypadku czekam w poblizu aż sobie pójdą.uciekam z balkonu gdy widze jak ktoś się zbliża.

  4. #4
    sebol jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2011
    Postów
    1

    czy to schizofrenia paranoidalna?

    Witam,wydaje mi się że ludzie których mijam na ulicy smieją się ze mnie,że o mnie mowią.Często zmieniam prace dlatego bo czuje sie nie akceptowany przez ludzi tam pracujących,boje się przejsc obok grupy ludzi bo wiem ze bede mial wrażenie ze o mnie mowią albo gdy zaczną się smiać będe myslał ze smieją sie ze mnie.w takim wypadku czekam w poblizu aż sobie pójdą.uciekam z balkonu gdy widze jak ktoś się zbliża.

  5. #5
    ewa blaszczyk@wp.pl
    Guest

    scizofrenia paranoidalna

    jestem w totalnym szoku,ponieważ takiej choroby nie ma.LEKARZE radze do książek,ponieważ dajecie ludziom lekii na to,że mówią prawde i opowiadają swoje życie.to temat rzeka,wykreślijcie tą chorobe z rejestru chorób,po pacjent ma prawo do własnego zdania i to nie musi być fachowe,a wasza wiedza jest książkowa i tylko często teoretyczna,byłam w różnych szpitalach,ciekawe na co,naoglądałam się i wielu udawało,to było widać,tym zdrowym niesłusznie oskarżonym dokuczano i sypano dziwne prochy,a tymi co byli naprawde chorzy nie zajmowano się,to istny cholocaust.NAJLEPSZA I ZARAZEM NAJGORSZA metoda,aby się nie zmęczyć i od razu wydac wyrok,tak najlepiej,podac lekki i finał tylko jaki,odwrotny,oj lekarze,wy nie macie wyczucia za grosz a instynktu wcale,kto WAM dał pieczątkii,piekarz?...jest może dwóch normalnych lekarzy w kraju i tak w każdej dziedzinie i dlatego wszędzie nerwy,zamieszanie i bzdury,a dużo ludzii niestety b.prostych,ale to nie ich wina,tylko jakie są skutkii jeśli zajmują się tym co mają nieprawidłowo...podac lekii i tej dziedzinie wymaga niesamowitej prawidłowościi i celowości oceny choroby,mam znowu kogoś uczyć???stałe zamieszania wszędzie i strata czasu nie na to co trzeba,ile ja straciłam czasu na chorych ludzi obserwując ich problemy,a fachowcy stale nie tak,ta empatia,psycholodzy żenada itd,oj,oj,oj...

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam. Mam pytanie:Czy mogę zmienić leki na sam lorafen i tylko doraźnie ? Czy jest "on" uzależniający i szkodliwy ?
    Mam schizofrenie paranolidalną i do końca nie jestem pewien czy tą chorobę mam. Biorę leki regularnie clopixsol w zastrzykach co 2 tygodnie i doraźnie tisercin .Kiedyś brałem lorafen i schizy przechodziły po 15 minutach .Teraz męczę się godz. dwie lub więcej ,raz na tydzień lub częściej .Myślę że to jest od tych leków ,a nawet jestem pewien . Tak byłbym zdrowy

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Eva ma rację nawet świętą rację

  8. #8
    sertralinka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    3

    Witam Czy ktoś z was zażywał Klozapol? Biorę go na noc w dawsce 150 mg, ale rano nie mogę się dobudzić a w czasie snu ledwo mogę się podnieść. Czy ktoś z was miał podobnie. Będę wdzięczna za odpowiedź

  9. #9
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,047

    Jak ww. Krzysztof napisał, trzeba skonsultować się z lekarzem. Najpewniej inna dawka albo jakiś dodatkowy lek.

    Cytat Napisal sertralinka Zobacz post
    ...w czasie snu ledwo mogę się podnieść...
    Qrcze, lewitujesz we śnie?

  10. #10
    mrozik29105 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    1

    Witam. Mam brata chorego na schizofrenie paranoidalną do tego ma epilepsje, leczył się już u kilku lekarzy,ale szczerze to żadnych efektów nie widać. Czy ktoś zna lekarza który pomoże mojemu bratu?

  11. #11
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,047

    1. Zakładać nowy temat i dopiero wtedy pisać.
    2. Podać miejscowość lub chociaż województwo/gminę.
    3. Zakładać nowy temat i dopiero wtedy pisać.

  12. #12
    sertralinka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    3

    Cytat Napisal nnn123 Zobacz post
    Jak ww. Krzysztof napisał, trzeba skonsultować się z lekarzem. Najpewniej inna dawka albo jakiś dodatkowy lek.



    Qrcze, lewitujesz we śnie?
    Nie, nie lewituje ale jak się przebudzę chociażby w nocy to ledwo co mogę ręką poruszać czy inną częścią ciała... Jak na razie to próbuje się przebudzać jak muszę wstać ale z trudem to idzie...

  13. #13
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,047

    Jeśli nie czujesz się wtedy osłabiona, ale masz mało "pary" w mięśniach to się nazywa miastenia - albo wina mięśni albo ukł. nerwowego, albo coś co nie jest miastenią czyli bradykardia albo hipotensja. Wróżką nie jestem

  14. #14
    sertralinka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    3

    Cytat Napisal nnn123 Zobacz post
    Jeśli nie czujesz się wtedy osłabiona, ale masz mało "pary" w mięśniach to się nazywa miastenia - albo wina mięśni albo ukł. nerwowego, albo coś co nie jest miastenią czyli bradykardia albo hipotensja. Wróżką nie jestem
    Dzięki będę się jakoś próbowała mobilizować. Może to przejdzie z czasem jak organizm się przyzwyczai do leku, chociaż lek biorę już spory okres czasu (od grudnia).

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. schizofrenia objawy
    Przez michał w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-26-2015, 09:51
  2. osobowość paranoidalna ? ciągłe nieuzasadnione podejrzenia
    Przez barbara.t w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 21:06
  3. Schizofrenia
    Przez figaro w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-28-2011, 12:28
  4. schizofrenia?
    Przez kubek w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-28-2011, 12:16
  5. schizofrenia u młodzieży
    Przez ~didi w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-04-2010, 08:09

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169