+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Samoistne siiniaki na nogach. Jaka przyczyna

  1. #1
    banaszko jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    3

    Samoistne siiniaki na nogach. Jaka przyczyna

    Witam, od kilku lat na udach samoistnie tworzą mi się siniaki, które bardzo bolą. Lekarze do tej pory nie stwierdzili co jest przyczyną Powstawania tych siniaków. Jest podejrzenie w kierunku ograniczonej postaci twardziny skóry, ale nie zostało to jeszcze w 100 proc. potwierdzone. Wyniki badań wychodzą właśnie w kierunku twardziny, ale obraz kliniczny na to nie wskazuje, gdyż na nogach, skórze mam tylko siniaki.
    Żadne lekarstwa nie pomagają i przy kolejnych "rzutach" kiedy powstają siniaki pojawiają się silne bóle. Lekarze określają wygląd zewnętrzy uda jako vaskulitis, livedo.

    Czy takie samoistnie tworzące się siniaki na nogach nie sugerują rozwijającej się jakiejś choroby w organizmie? Sporadycznie pojawiają się siniaki na przedramieniu oraz na brzuchu

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal banaszko Zobacz post
    Witam, od kilku lat na udach samoistnie tworzą mi się siniaki, które bardzo bolą. Lekarze do tej pory nie stwierdzili co jest przyczyną Powstawania tych siniaków. Jest podejrzenie w kierunku ograniczonej postaci twardziny skóry, ale nie zostało to jeszcze w 100 proc. potwierdzone. Wyniki badań wychodzą właśnie w kierunku twardziny, ale obraz kliniczny na to nie wskazuje, gdyż na nogach, skórze mam tylko siniaki.
    Żadne lekarstwa nie pomagają i przy kolejnych "rzutach" kiedy powstają siniaki pojawiają się silne bóle. Lekarze określają wygląd zewnętrzy uda jako vaskulitis, livedo.

    Czy takie samoistnie tworzące się siniaki na nogach nie sugerują rozwijającej się jakiejś choroby w organizmie? Sporadycznie pojawiają się siniaki na przedramieniu oraz na brzuchu
    Odpowiem na twój problem choć nie jestem lekarką, ale musisz się uzbroić w cierpliwość bo odpowiem jutro, bo nie mam już czasu.Pozdrawiam

  3. #3
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Witam,

    Czy Pan/Pani przyjmuje jakieś leki na stałe? Czy jakieś badania były wykonywane? Proszę przysłać fotografie zmienionych chorobowo miejsc.

    Z poważaniem Hexenmilch

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Samoistne siiniaki na nogach. Jaka przyczyna
    Przez banaszko w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 18:52
  2. Jaka przyczyna ? Pomocy !!!
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-31-2014, 06:17
  3. Jaka przyczyna ? Pomocy !!!
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-31-2014, 06:16
  4. Jaka przyczyna?
    Przez atthedisco w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-23-2014, 15:55
  5. jaka przyczyna?
    Przez ngc 1499 w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-23-2013, 12:50

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252