+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: przedawkowanie

  1. #1
    gosc2
    Guest

    przedawkowanie

    3 tyg.temu zazylam 13 tabl,apapu przez caly dzien z powodu bolow miesiaczkowych.W szpitalu zalozyli mi sonde, porobili badania i wypuscili po 1 dniu, stwierdzajac,ze wszystko jest w porzadku, tylko mialam goraczke.Teraz bylam u lekarza rodzinnego, poniewaz mialam wysoka goraczke i dreszcze, ogolne oslabienie.Lekarz stwierdzil,ze mam grype,nie badajac mnie.A ciagle odczuwam bol watroby,a takze jest mi nie dobrze i boli mnie zoladek.
    Chcialabym zasiegnac jakiejs rady.

  2. #2
    TomaszK jest nieaktywny
    Specjalista Avatar TomaszK
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skad
    Cracow
    Postów
    698

    Apap zawiera paracetamol bodajże 500mg. zażywając 13 tabletek przekroczyłaś dawkę dobową, paracetamol strasznie źle wpływa na wątrobę, czyniąc ją uszkodzoną, jeśli ktoś zażywa więcej niż dawki dopuszczające. Wg mnie powinnaś iść do lekarza w celu zrobienia badań wątroby AspAT i ALAT do tego bilurubiny. nie zaszkodzi zrobić całą morfologię. proponuję wykonać te badania i kupić hepatil na wątrobę. Btw, był to bardzo głupi pomysł sięgając właśnie po paracetamol. następnym razem radzę zapoznać się z lekiem przed jego użyciem.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    [QUOTE=baphomet665;25358]Apap zawiera paracetamol bodajże 500mg. zażywając 13 tabletek przekroczyłaś dawkę dobową, paracetamol strasznie źle wpływa na wątrobę, czyniąc ją uszkodzoną, jeśli ktoś zażywa więcej niż dawki dopuszczające. Wg mnie powinnaś iść do lekarza w celu zrobienia badań wątroby AspAT i ALAT do tego bilurubiny. nie zaszkodzi zrobić całą morfologię. proponuję wykonać te badania i kupić hepatil na wątrobę. Btw, był to bardzo głupi pomysł sięgając właśnie po paracetamol. następnym razem radzę zapoznać się z lekiem przed jego użyciem.[/QUOTE

    Miałam robione te wszystkie badania w szpitalu i wyniki były w normie, także chyba nie ma potrzeby ich powtarzac, chyba,ze moglo sie cos zmienic

  4. #4
    TomaszK jest nieaktywny
    Specjalista Avatar TomaszK
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skad
    Cracow
    Postów
    698

    to zależy kiedy były przeprowadzone. Objawy które opisujesz, są podobne do objawów podczas uszkodzenia wątroby.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. przedawkowanie antydepresantow
    Przez Gosia83 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-17-2011, 11:42
  2. Przedawkowanie dopalaczy :(
    Przez chodel w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-14-2011, 16:48
  3. Przedawkowanie gripeksu
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 13:12
  4. Przedawkowanie witaminy c
    Przez Łucja w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 12:30
  5. Przedawkowanie leków na grypę
    Przez Bijou w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-19-2011, 18:46

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249