+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Proszę o radę-problem po odstawieniu tab.anty.

  1. #1
    23-latka
    Guest

    Proszę o radę-problem po odstawieniu tab.anty.

    Brałam tabletki antykoncepcyjne "marvelon" przez 3 lata. Był taki czas, że strasznie źle się czułam (biore też inne tabletki ) i postanowiłam odstawić tabl.antykon., przerwałam w połowie opakowania. Po odstawieniu dostałam okres po tygodniu od okresu miałam znowu 1 dzień krwawienia i od tamtego czasu nie dostałam okresu na czas. W tej chwili spóźnia mi się okres już 23 dni. Współżyłam z chłopakiem (zabezpieczając się prezerwatywą i nie kończąc w środku). Do lekarza idę dopiero za ponad tydzień. PROSZĘ o pomoc czy mogę być w ciąży czy to skutki po przerwaniu brania tabletek??

  2. #2
    23-latka
    Guest
    Proszę piszcie czy ktoś miał podobnie, jestem już w takiej panice, że nie wiem co robić.

  3. #3
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    jeśli współżyłas z zabezpieczeniem to ciąży nie ma, po odstawieniu tabletek anty organizm do piero przyzwyczaja się do nowej sytuacji i nie ma w tym nic dziwnego że brak jest w dłuższym czasie okresu

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Poważny problem, pilnie proszę o pomoc
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 09:03
  2. Zbyt długie krwawienie i ból po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez ulcia30025 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2011, 16:38
  3. Proszę o radę .
    Przez mena00017 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-29-2011, 23:26
  4. złe samopoczucie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez simplex_j w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-07-2011, 21:31
  5. proszę o radę!!!!!!!!!!! - ważne
    Przez barbara82 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 13:08

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248