+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: proszę o pomoc

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation proszę o pomoc

    Witam, mam taki problem- po zdjęciu biustonosza na jednej piersi zawsze mam kilka czerwonych plamek, kilka małych i jedną taką ogromną, czasem przybierają one pomarańczową barwę, wyglądem przypominają skórę, jaka występuje przy łuszczycy, jednak kiedy przez dłuższy czas nie noszę biustonosza, np. w nocy, wszystko mija. problem występuje przy wszystkich biustonoszach, niezależnie od rodzaju, proszę o poradę..

  2. #2
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    To mi wygląda na alergię - spróbuj nosić biustonosz dobrej firmy i z bawełny bez wstawek koronkowych.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ...

    bardzo dziękuję... mam nadzieję, że to pomoże

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    prosze o poradę

    witam,
    prawie 1,8 miesięcy temu urodziłam poprzez cesarskie cięcie dziecko. Od tamtej pory na poczatku kiedy jeszcze karmiłam brałam tabletki antykoncepcyjne Cerazette, kiedy przestałam karmić zmieniłam je poczatkowo na Syndi-35 a od pól roku na Microgynon. Mój problem tkwi w tym iż staram się schudnąć: ograniczyłam jedzenie posilków do 6-ciu razy dziennie, nie podjadam miedzy posilkami, jem głownie potrawy gotowane i pieczone. Codziennie (2 razy dziennie ) ćwicze i nic (próbuję schudnąć już od 3 miesiecy i prawidlowo w od 0,5 do 1kg tygodniowo powinno mi ubywać). Czy możliwe jest to aby tabletki antykoncepcyjne blokowały to odchudzanie?

  5. #5
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    U niektórych pań może tak się wydarzyć, ale zacznijmy od tego czy wiesz jakie masz dzienne zapotrzebowanie kaloryczne ? W necie znajdziesz odpowiednie kalkulatory - po obliczeniu ułóż swoją dietę z ujemnym bilansem kalorycznym i pamiętaj że ostatni posiłek na ok. 1 godz. przed snem.

  6. #6
    Sandra89
    Guest

    Exclamation tabletka 72 po w 3 dzień okresu , okres ZANIKŁ

    cześć, wczoraj zdarzyła nam się wpadka i całe nasienie znalazło się we mnie , jestem w 3 dniu okresu . W 6 godzin po "wpadce'" wziełam tabletkę 72 po . Po 12 h od wzięcia tabletki mój okres ZANIKŁ . Proszę bardzo o pilną konsultację .

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest

    prosze o poradę

    moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne to 2853. Ale mimo ułożenia diety z ujemnym bilansem kalorycznym (nigdy nie musiałam sie odchudzać więc nawet nie wiem z czym to się je) myslę ze na dłuższa metę u mnie się nie sprawdzi. Jeżeli zdarza sie że to tabletki antykoncepcyjne mogą tworzyc blokade (a wcześniej przed urodzeniem dziecka nie stosowałam takich form antykoncepcji) to ja je po prostu odstawię na jakiś czas (nie wiem moze pół roku) i zobaczymy czy to miało jakiś wplyw. A zapomniałam dodać że mimo codziennych ćwiczeń od 3 miesięcy chodze 2 razy w tygodniu na godzinne intensywne tańce, ostatni posiłek jem nawet do 2 godzin przed snem i zazwyczaj jest to jogurt owocowy.I juz sama nie wiem.........

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation proszę o komentarz

    Cytat Napisal Sandra89 Zobacz post
    cześć, wczoraj zdarzyła nam się wpadka i całe nasienie znalazło się we mnie , jestem w 3 dniu okresu . W 6 godzin po "wpadce'" wziełam tabletkę 72 po . Po 12 h od wzięcia tabletki mój okres ZANIKŁ . Proszę bardzo o pilną konsultację .


    proszę o komentarz

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2017, 09:22
  2. prosze o pomoc
    Przez emilka2302 w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-15-2011, 16:28
  3. Prosze o pomoc...
    Przez kuba1 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 08:34
  4. prosze o pomoc
    Przez monika w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-07-2011, 11:45
  5. Proszę o pomoc.
    Przez Angelika w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2010, 19:13

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249