+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: prosze o pomoc

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    prosze o pomoc

    Witam

    prosze o pomoc

    co chwile mam zajady a na brodzie wyskakuje mi takie cos:

    http://img88.imageshack.us/img88/8602/broda1.jpg
    http://img219.imageshack.us/img219/3984/broda2.jpg

    heviran i masci z acyklowirem niewiele pomagaja
    zauwazylem przez przypadek ze davercin roztwor wysusza i zanika po paru dniach
    i tak w kolko

    Dziekuje
    Pozdrawiam

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Biorąc pod uwagę, że leki przeciwwirusowe (acyklowir) nie przynoszą poprawy, a treść w krostach ma kolor białawy, raczej nie skłaniałbym się ku przyczyny wirusowej. Zmiany takie jak przedstawione na zdjęciach mogą sugerować grzybicę brody lub bakteryjne zapalenie mieszków włosowych. W tym drugim przypadku poprawę może przynieść lek davercin, dlatego proponuję go stosować, a w razie braku poprawy zapytać w aptece o masc przeciwgrzybiczą, np klotrimazol i smarować nią zmienione miejsca. Z domowych sposobow mozna stosowac na kilka minut kompresy z rozpuszczonego proszku do pieczenia lub sody. Pozdrawiam

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    dziekuje za odpowiedz

    tez myslalem ze to grzyby ale
    po posmarowaniu clotrimazolem w plynie
    na nastepny dzien katastrofa 10x gorzej

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    po zaprzestaniu antybiotykowego plynu davercin po kiulku dniach niestety wraca wysyp
    do tego ma to ksztalt (obszar) jakby z ust po prawej i lewej wychodzilo

    Dziekuje za odpowiedzi

  5. #5
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    Może lepszy w działaniu okaże się płyn Sonol

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a czy moze to byc reakcja alergiczna na jakis produkt żywieniowy?

    Pozdr.

  7. #7
    Karaoke jest nieaktywny
    Moderator
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    2,181

    Oczywiście że tak - może jesteś amatorem kiwi ?

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    mijaja kolejne miesiace a dolegliwosc nie ustepuje

    tak probowalem tez plyn sonol, wysusza po 3-4dniach znika ale po nastepnych 3ch dniach pojawiaja sie krostki ponownie. pomocy.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2017, 09:22
  2. prosze o pomoc
    Przez emilka2302 w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-15-2011, 16:28
  3. Prosze o pomoc...
    Przez kuba1 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 08:34
  4. prosze o pomoc
    Przez monika w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-07-2011, 11:45
  5. Proszę o pomoc.
    Przez Angelika w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2010, 19:13

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252