+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Problemy z krążeniem

  1. #1
    oonaa19 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2012
    Postów
    4

    Problemy z krążeniem

    Dzień dobry. Mam 19 lat. W listopadzie 2011 roku po raz drugi wykryto u mnie torbiel jajnika lewego, lekarz ginekolog przepisał mi tabletki antykoncepcyjne które zażywam do dnia dzisiejszego które miały na celu zapobieganie powstawania torbieli na jajniku. Niestety torbiel i tak się odnowiła. Od miesiąca na nogach zaczęły pojawiać się podskórne grube żyły-żylaki. Oprócz tego odczuwam ciężkość nóg, ból, pieczenie, puchnięcie. Od kilku dobrych lat co 1-2 tygodnie mam takie objawy, mianowicie nogi nagle stają się lodowato zimne, pojawia się mocny rwący ból promieniujący od palców u nóg aż do ud.. Pomaga mi tylko gorąca butelka. Ból utrzymuje się czasami czasami nawet jedną dobę. Do jakiego specjalisty powinnam udać się z takimi objawami i co może mi dolegać??? I czy mam przerwać stosowanie antykoncepcji???
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Ostatnio edytowane przez oonaa19 ; 08-10-2012 o 09:13

  2. #2
    suzi jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2012
    Postów
    12

    To są typowe, książkowe objawy uboczne stosowania tabletek antykoncepcyjnych. Może być to też spowodowane, że może miałaś zbyt mało badań przed ich braniem albo lekarz sprawdził za mało. Koniecznie do niego pójdź i odstaw te tabletki bo są źle dobrane.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problemy
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-15-2012, 12:49
  2. problemy z zajściem w ciążę
    Przez jagodaino w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-04-2012, 14:27
  3. Problemy z krążeniem?
    Przez Steve w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-11-2011, 00:40
  4. Problemy..
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-30-2011, 12:01
  5. Problemy
    Przez Ley w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-26-2011, 11:24

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144