+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Problemy alergiczne? Proszę o pomoc!

  1. #1
    ewus-e11 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2012
    Postów
    4

    Problemy alergiczne? Proszę o pomoc!

    Witam!

    W zeszłym roku (wrzesień), zaczęły robić mi się afty w jamie ustnej, jak jedna zniknęła zaczynały się pojawiać kolejne. Po 1,5 tygodnia zniknęły, ale po kolejnych paru dniach wróciły, jeszcze bardziej nasilone, zaczęły mi się zlewać w jedność, miałam całą jamą ustną w tym, na języku na podniebieniu, dziąsłach i od wewnętrznej strony warg. Chodziłam do lekarza, przepisywał mi leki na grzybice i fiolet do smarowania, różne płyny do płukania itp. po 2 tygodniach znowu przeszło, po czym znowu wróciło, ale już z 40 stopniową gorączką, silnymi bólami brzucha i biegunką. Dostawałam, dożylnie silne antybiotyki przez około 10 dni i znowu przeszło, jednak po paru dniach znowu wróciło, już nie tak nasilone, ale afty się pojawiały, sprawiały mi one straszny ból i miałam za każdym razem problemy z umyciem zębów, z jedzeniem czy piciem. I tak do końca grudnia, znikały i pojawiały się. Lekarz zrobił mi badania m.in. na salmonelle, dżume itd. Wyniki były ok, następnie mnie skierował do szpitala, na oddział zakaźny, gdzie zrobili mi badania pod kątem wirusa HIV i też wszystko w porządku, mój lekarz rozkładał bezradnie ręce i w końcu skierował mnie do dermatologa, gdzie stwierdził, że to stan uczuleniowy na pastę do zębów :/ Kazał mi myć zęby tylko Paradontax'em i od tamtej pory jak ręką odjął! Z tym, że nie mogę rzuć żadnych gum, ani tic tac'ów, czy mentosów, bo zaraz mi zaczyna płonąć żywym ogniem jama ustna.

    Gdy poradziłam sobie z jamą ustną, zauważyłam u siebie na nogach wypryski, duże czerwone plamy z białym czubkiem. Myślałam, że to przez golenie nóg, ale nigdy mi się włoski nie wrastały, robiłam często pilingi, smarowałam wypryski Alantanem, ale jak jedne znikały to pojawiały się kolejne, później coś skojarzyłam, że zaczęło mi się to pojawiać jak kupiłam nowy balsam, zmieniłam balsam więc na inny i jak ręką odjął.

    W tym samym czasie miałam problem, z podpaskami które pewnego dnia odparzyły mi strasznie krocze, było zaczerwienione i bardzo suche, schodziła mi z warg sromowych większych i pośladków skóra, z tym sobie też poradziłam i teraz mogę używać tylko bawełnianych podpasek. Koło maja tego roku odstawiłam tabletki antykoncepcyjne i z chłopakiem zaczęliśmy stosować prezerwatywy, po każdym stosunku mam podrażnione krocze, zaczerwienione i opuchnięte i czuje silny świąd :/ Ginekolog powiedział mi, że to grzybica, ale wracało mi to kilkakrotnie w ciągu 3 miesięcy, a tabletki dopochwowe też średnio pomagały, ja i mój partner braliśmy leki na grzybice, ale nadal jest bez zmian, więc zaczęłam się zastanawiać czy to nie jest czasem uczulenie na lateks?
    Do tego we wrześniu, doszło jeszcze zapalenie oczu. Jak wychodzę z domu, to zawsze się malowałam, nigdy nie było z tym problemu, aż w końcu któregoś dnia obudziłam się z przekrwionymi oczami, opuchniętymi powiekami, oczy mi zaczęły ropieć. Myślałam, że to zapalenie spojówek. Po 2 dniach mi to przeszło, po samych okładach z rumianku. Ogólnie rzadko się obecnie maluję ponieważ, szukam pracy i na chwilę obecną siedzę w domu. I Jakiś tydzień po tym zdarzeniu, znów się umalowałam i to się powtórzyło, zauważyłam, że nie mogę używać eyelinera, co jest dziwne, bo kosmetyków danej firmy używam już od 4-5 lat i nigdy nie miałam z nimi problemów, a ten eyeliner mam już od pół roku i wcześniej nic takiego się nie działo. Ogólnie, nigdy nie miałam takich problemów, nie miałam żadnych alergii na nic, ani uczuleń itp. A od momentu pojawienia się aft, przez ostatni rok, wyszły mi takie rzeczy, co mnie dość nie pokoi, bo nie wiem na prawdę co się dzieje i dlaczego tak się dzieje, a lekarz nie jest w stanie mi nic konkretnego powiedzieć i nawet usłyszałam, że jestem przewrażliwiona. Proszę o jakąś poradę skąd to wszystko może się brać u mnie, bo naprawdę zaczynam się co raz bardziej niepokoić i martwić

  2. #2
    monika713 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    8

    Współczuję. Widzę, że przydał by Ci się szybki i nieograniczony dostęp do lekarzy.
    Ostatnio edytowane przez Karaoke ; 01-05-2013 o 19:48 Powod: usunięto link reklamowy

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc mam problemy z pamięcią, koncentracją i logicznym myśleniem
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-27-2012, 16:43
  2. problemy ze wzrokiem-proszę o pomoc...
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-19-2011, 18:44
  3. Poważne problemy z oddychaniem. Proszę o pomoc.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-13-2011, 14:26
  4. Dzwine problemy. Boje sie. Prosze o pomoc.
    Przez klika w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-14-2011, 22:27
  5. prosze o pomoc, problemy z cisnieniem po stosowaniu microgynon21
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-20-2011, 15:45

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242