+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Problem z żółtawymi upławami a Fluomizin?

  1. #1
    nie zarejestrowany
    Guest

    Problem z żółtawymi upławami a Fluomizin?

    Witam, mam pytanie odnośnie moich dolegliwości.

    W związku z upławami, które dręczą mnie już od pół roku zrobiłam badania: wymaz pochwy + morfologię z ob, badania moczu na bakterię i florę nieswoistą, wszystko wychodzi w normie, a mimo to nadal mam żółtawe dość rzadkie upławy w konsystencji podobne do śluzu podczas owulacji, ale są żółte, przez cały cykl, dodatkowo odkryłam że zapachem przypominają skrobię. Nie bardzo już wiem co mam robić, byłam u 4 lekarzy, niektórzy mówią, że wszystko jest w porządku. Ostatnia p. dr. u której byłam zdziwiła się że w posiewie nie wyszły mi żadne bakterie i że wygląda to na śluz pochodzenia właśnie bakteryjnego. W związku z tym przepisała mi antybiotyk, który ma być zrobiony w aptece (augumentin 0,625; metronidazol 0,5; estrofem 1mg; vit A 0,3; but cacao q.s; MFG vag; DTD N:X; S1x1). Jak się już w aptece dowiedziałam lek ten będzie kosztował mniej więcej 80-90zł. Mają to być globulki dopochwowe na bakterie, które w posiewie nie wyszły. Waham się czy wykupować ten antybiotyk, skoro w czerwcu i sierpniu miałam robione wymazy z pochwy i w żadnym nie wyszły bakterie.

    Dodam że przez te feralne pół roku stosowałam już : Fluomizin, Orungal, Flucofast, Lactovaginal, Tantum Rosa, Gynalgin. W związku z tym, że wydaje mi się, że moje upławy zaczęły się po skończeniu kuracji fluomizinem (w efektach ubocznych również są wypisane upławy) napisałam nawet do producenta, który odpisał, że jako firma farmaceutyczna nie mogą udzielać porad i że mam się zgłosić do lekarza. Jestem bezradna...

    Czy warto w ogóle wykupować ten antybiotyk skoro de facto żadnych bakterii w wymazie nie było? Badania pod jakim kątem można jeszcze w tym przypadku zlecić. Błagam o jakąś poradę, wskazówkę, bo już na prawdę nie wiem co robić..

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    a może...

    a czy przy zastosowaniu tych wszystkich kuracji brałaś jakieś probiotyki? to bardzo ważne żeby wspomóc organizm. dodatkowo możesz zastosować płyn do higieny intymnej z odpowiednim ph. Ja używam Lacibios Femina, który nie ma sztucznych składników wywołujących podrażnienia lub uczulenia. Co do kuracji antybiotykiem, może warto spróbować?? Jeśli ci nie przejdzie proponuję powtórzyć badania i wziąć pod uwagę inne choroby.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Krwawienie po fluomizin
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-30-2014, 21:43
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-25-2014, 21:35
  3. Fluomizin + brak okresu + tabletki antykoncepcyjne?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-20-2013, 18:59
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-13-2013, 18:27
  5. Problem z... Myśleniem. Duży problem.
    Przez Ćwierćinteligent w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-22-2013, 12:06

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252