+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: problem z wzwodem.

  1. #1
    lucjan jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    1

    problem z wzwodem.

    witam mam na imie Lucjan
    mam 32 lata
    jest to dlamnie cieszkie,ale sprobuje opisac.
    mojim problemem jest moj czlonek
    kiedy chce sie kochac z moja żona,nie chce mi stanać
    gdy go pobudze na chwile jest dobrze,ale nie minie 2 sekundy on opada całkowicie
    sa takie dni gdy moj czlonek dostanie wzwod, z żona chce sie kochac
    to on opada mi w sierodku.
    niewiem co sie zemna dzieje,wczesniej raczej nie miałem takich komplikacji.
    bardzo bym prosił o pomoc
    z gory dziekuje.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Witam!
    Może ja będe mógł Ci jakoś pomóc. Widze po Twoim poście, że jesteś przygnębiony obecną sytuacją, ale pociesze Cię że Twój problem może tak szybko zniknąć jak się pojawił :-) Nie żartuje! Tematyka jest mi dość dobrze znana i zdaje sobie sprawę, że ciężko jest o tym mówić ale ważne że się przełamałeś.
    Myślałem, że mi pomogą jakieś viagry czy coś w tym stylu, myliłem się i kiedy zdesperownay szukałem pomocy na innych forach znalazłem taki kurs-www.mistrzseksu.pl Prosty w obsłudze i darmowy. A jaki skuteczny, bo dzięki niemu uświadomiłem swój problem i czym bardziej zaczytywałem się w tym kursie tym bardziej sie utwierdzałem w przekonaniu że mój problem z erekcją może zniknąć i że jest to możliwe! I tak sie stało
    Poczytaj, nie pożałujesz!
    Powodzenia!

  3. #3
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Problemy z erekcją najczęściej mają podłoże emocjonalne. Przyczyną mogą być również choroby neurologiczne, a także niektóre leki, narkotyki (amfetamina), rzadziej alkohol. W przypadku problemu neurologicznego zaburzenia wzwodu występują raczej stale, a także współistnieją inne objawy, więc raczej skłaniałbym się do poszukiwania podłoża problemu w Pana psychice. W pierwszej kolejności istotne może być ograniczenie stresu, rozwiązanie sytuacji konfliktowych. Jeśli problem nie minie, być może warto skorzystać z pomocy seksuologa i leczenia farmakologicznego.
    Pozdrawiam serdecznie.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problemy ze wzwodem
    Przez kajtek w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-30-2015, 22:04
  2. Dziwny problem ze wzwodem
    Przez kuba w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-06-2011, 12:02
  3. Problem ze wzwodem
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2011, 17:06
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-24-2011, 00:46

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249