+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem z wagą przy wykonywaniu ćwiczeń i dosyć dobrym odżywianiu.

  1. #1
    OverW0lf
    Guest

    Problem z wagą przy wykonywaniu ćwiczeń i dosyć dobrym odżywianiu.

    Witam. Mam 16 lat. Moja waga to 78 KG. Wzrost wynosi 1,81. Uprawiam sport bardzo często, średnio 3 x w tygodniu ale dodajmy do tego to że codziennie muszę jechać rowerem około 4 km. Dodatkowo ćwicze w domu. Problem polega na tym, że nie moge zrzucić paru Kg. Śniadań nie jem, lub jem bardzo rzadko bo nie mam czasu gdyż śpieszę się do szkoły. W szkole również nic nie jem, ograniczam się do drożdzówek/ raz na jakis czas batonów. Ogólnie nie pije żadnych energetyków i innych tego typu napojów a wszelakie czipsy i inne śmieciowe jedzenie staram się ograniczać do minimum. Wracam do domu jem obiad około godziny 15,16. Czasami jednak odrazu po szkole mam kolejne zajęcia i jem tzw. Obiado-kolacje w godzinach 21 22 23 lub nawet i później... Myśle, że w tym tkwi problem jednak nie potrafie go rozwiązać bo gdy próbowałem zmienić odżywanie to byłem cały dzień głodny i nie byłem w stanie wykonać żadnej czynności więc musiałem skorzystać z zapychaczy i jechałem na batonach. Jak moge to ograniczyć, żebym stosunkowo zrzucał te kg ? Wyglądam dosyć szczupło jednak cały tłuszcz leży mi na brzuchu. Co mogę zrobić żebym nie głodował a chudł ? Proszę o pomoc, pozdrawiam.

  2. #2
    Bananowa jest nieaktywny
    Specjalista Avatar Bananowa
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Poland
    Postów
    790

    Nie mam czasu- to odrobinę wcześniej wstań byś ten czas znalazł.
    Regularne jedzenie posiłków to podstawa jakiejkolwiek diety. Na początku na pewno będziesz odczuwał głód, ale z czasem Twój organizm przyzwyczai się do jedzenia o określonych godzinach. Zamiast drożdżówek czy tam batonów zjedz owoc.
    Nawet jak nie masz czasu zjeść w domu, poproś kogoś by przygotował Ci kanapki do szkoły. Nigdy nie uwierzę, że nie znajdziesz nawet 5 minut na zjedzenie. Sama chodziłam do szkoły i wiem, że jak się chce to się znajdzie tą chwilę na zjedzenie czegoś konkretnego, a nie tzw. "pustych kalorii".

  3. #3
    kaska86 jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar kaska86
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Skad
    Wrocław
    Postów
    52

    W tym wieku, którym jesteś powinieneś bardzo dbać o zdrową dietę, bo rośniesz i rozwijasz się. Lepszy od batona czy drożdżówki będzie jogurt przegryziony pełnoziarnistą bułka - kupienie ich zajmie Ci tyle samo, co kupienie batona. Piszesz, że nie pijesz energetków i napojów gazowanych, ale czy pijesz w zamian wodę mineralna? Warto żebyś jadł produkty bogate w błonnik, ułatwią one trawienie i sprawą, że nie będziesz czuł się ociężały. Polecam owsiankę z suszonymi owocami.

  4. #4
    OverW0lf jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2015
    Postów
    2

    Więc zmieniłem swój plan na taki. Rano jem 2-3 skibki chleba z serem najczęściej. Do szkoły wstaje wczęsniej i robię kanapki. Zapisałem się też na obiady abonamentowe więc od poniedziałku do środy w prawie tych samych godzinach będę miał 2 daniowy obiad. A wieczorem wiadomo - coś porządniejszego typu jajecznica i tak dalej - do 22 max jem. Co do wody mineralnej - tak, ogólnie ćwicząc nie pije żadnych oshee ani niczego innego tego typu. Woda najlepsza to wiadmo i tego się trzymam. Czy jest coś jeszcze o czym powinnem wiedzieć ? Czy raz w tygodniu mogę zrobić tzw ,, cheat meal'' czyli pójść na pizze ? Pozdrawiam i dziękuje za rady !

  5. #5
    tre654@interia.pl jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2014
    Skad
    Warszawa
    Postów
    989

    Witaj
    To są ograniczenia jakie podjęte zostały dla zrzucenia kilogramów i poprawy nawyków żywieniowych ????
    Wyroby mączne (szczególnie pszenica) maja wyższy indeks glikemiczny niż baton.
    Indeks glikemiczny to taki wskaźnik który mówi człowiekowi co mu bardziej glukozę w krwi podnosi i w du.... wchodzi.
    Mąka ma bodajże 74 (na 100 możliwych) a cukier 56.
    Zrezygnuj z wszelkiego pieczywa to po pierwsze.
    Po drugie to je się do 18. Jedzenie późniejsze wchodzi w du....
    Tłuszcz leży Ci na brzuchu ? Wiedz , że pierwsze otłuszczaniu ulegają organy wewnętrzne.
    Wyobrażam sobie jak wątrobę masz otłuszczoną.
    Pieścisz się ze sobą chłopie.
    Rano kilka kanapek, w południe obiad z dwóch dań z kartoflami , a wieczorem i w nocy jajecznica z kilku jaj z chlebem.
    : o )))))))))))))))))))))) Kon by się usmiał
    Pozdrawia Terapeuta
    Gabinet biorezonansu bio-klar.pl (likwidacja alergii, pasożytów, bakterii, ...)

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problem z wagą przy tabletkach antykoncepcyjnych.
    Przez miqqs w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-19-2013, 12:40
  2. Problem ze skaczącą w krótkim czasie wagą.
    Przez Sufiks w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-29-2013, 13:28
  3. Problem z odżywianiem i wagą
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-24-2012, 18:02
  4. Problem z wagą i wyglądem
    Przez ROSONERI w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-05-2011, 16:46
  5. Problem z wagą
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-20-2011, 14:04

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252