+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: problem z osiagnieciem erekcji

  1. #1
    marekxxx jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    2

    problem z osiagnieciem erekcji

    witam. mam pytanie do uzytkownikow badz specjalistow co moga pomoc mi rozwiazac mi moj bardzo nurtujacy problem. mianowicie od jakiegos czas zauwazylem u siebie zanik erekcji podczas stosunku. mam 27 lat i nie po poczatkowym chwilowym podnieceniu nastepuje zanik.ta erekcja poczatkowa nie jest tez w pelni zadowlajaca mnie. tzn czlonek nie jest w takim usztywnieniu jak powinien byc. natomiast podczas stosunku z partnerka po chwilowej penetracji nastepuje zanik co jest dla mnie mega frustrujace. bylem juz z tym problemem u seksuologa i konsultacje z nim rowniez nie przyniolsy rezultatu. mam pytanie czy to moga byc jakiekolwiek problemy natury urologicznej?? dodam ze czynnie uprawiam sport nie przemeczam sie , w miare zdrowo odzywiam sie i nie stosuje uzywek.pomocy!

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Problemy z erekcją u młodych mężczyzn najczęściej mają podłoże nerwowe - Przemęczenie, stresujący tryb życia to najważniejsza przyczyna i ją trzeba brać pod uwagę w pierwszej kolejności. Przyczyną może być też nadużywanie alkoholu lub przyjmowane leki. Zaburzenia erekcji mogą też występować w chorobach neurologicznych, jeśli jednak dotychczas był Pan zdrowy i nie posiada innych objawów, jest to mało prawdopodobne. Pozdrawiam

  3. #3
    marekxxx jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    2

    do jakiego lekarza z tym sie zglosic na konsultacje?? podam ze u seksuologa bylem juz i sam powiedzial ze nie wie czy jest w stanie mi pomoc.
    z uzywkami nie przesadzam poniewaz nie pije alkoholu nie pale papierosow ani zadnego innego swinstwa. sport uprawiam ale nie az na tyle zeby byc przemeczonym , wysypiam sie i a z lekow jedynie to co mi endokrynolog przepisal dosminex na obnizenie prolaktyny , ktora mialem lekko a nawet bardzo lekko ponad norme a takze multiwitamine i zen szenia, a takze tyrozyne. nie sadze aby te substancje mialy jakikolwiek wplyw na to. prosze o pomoc gdzie moglbym osiagnac porady ktora mogla by mnie nakierowac na wlasciwa droge

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problem z... Myśleniem. Duży problem.
    Przez Ćwierćinteligent w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-22-2013, 12:06

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246