+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: problem po cyklu sterydami

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    problem po cyklu sterydami

    Witam. Mam 30 lat, jestem po pierwszym cyklu streydami, cykl trwał 3 miesiące, przyjmowałem w tygodniu 2 ampułki Testosteronum Prolongatum, 0,5 ml ( 100mg) Deca Nandrolone ( Dece brałem przez 7 tygodni), do tego brałem 1 tabletkę Provironu dziennie. Problem zaczął się w 3 tygodniu cyklu, gdy zauważyłem, że jądra zmniejszyły mi się o ok 30%, organizm produkował o połowę mniej spermy, była bardzo gęsta i orgazm nie sprawiał mi już takiej przyjemności, czytałem na forach, że podczas cyklu to normalne, 2 tygodnie po skończonym cyklu, przez 12 dni zażywałem po 1 tabletce Clomidu żeby odblokować przysadkę mózgową, żeby mój organizm sam zaczął produkować testosteron. Wszystko zaczęło wracać do normy, miałem już więcej spermy, jądra zaczęły się trochę powiększać i nagle niewiadomo dlaczego straciłem popęd seksualny, rano nie miałem erekcji, chociaż osiągam dobrą erekcję, mam problem z wytryskiem, sperma jest znowu gęsta i jest jej bardzo mało. Jądra już wróciły mi do poprzednich rozmiarów. Co mam z tym robić? Poczekać jeszcze chwile, aż organizm wróci sam do normy czy iść z tym do lekarza? Problem dotyczy wytrysku, bo podczas stosunku mam dobrą i długą erekcję, natomiast jest problem z wytryskiem. Proszę o poradę.

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Witam
    Opisane objawy są, jak Pan zauważył, niepożądanymi skutkami przyjmowania testosteronu. Clomid pomaga "wrócić do normy" po takim cyklu, zapobiega hipogonadyzmowi po odstawieniu sterydów, jednak w pewnym sensie jest czynnikiem zaburzającymi równowagę hormonalną. Potrzebuje Pan trochę czasu, by odzyskać tą równowagę, najczęściej (choć niestety nie zawsze) tego rodzaju zaburzenia są odwracalne. Jeśli problem po kilku tygodniach nie zniknie, proponuję odwiedzić lekarza. Pozdrawiam

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. obliczenie cyklu po lekach
    Przez aeiouy1 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-17-2011, 17:04
  2. antykoncepcja w połowie cyklu
    Przez joker08413 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-10-2011, 22:15
  3. miesiączka w połowie cyklu
    Przez mała25 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-14-2011, 09:25
  4. Sex w 8 dniu cyklu - proszę o poradę
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-13-2011, 11:28

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249