+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: prawidłowe wydzielanie łez po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    prawidłowe wydzielanie łez po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych?

    Witam.
    Ostatnio mam problem z suchością oczu. Szczególnie przy soczewkach kontaktowych występuje uczucie suchości, oczy zostają podrażnione. Nigdy wcześniej nie miałam problemu z suchością oczu, więc wydaje mi się, że może to być spowodowane przyjmowaniem tabletek antykoncepcyjnych (przez około rok). Minął prawie miesiąc odkąd przestałam przyjmować tabletki. Czy powróci prawidłowe wydzielanie łez? Jeśli tak, to kiedy mogę się tego spodziewać?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,

    Ania, lat 23

  2. #2
    Stylion_pl jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2013
    Postów
    69

    Myślę,że nie masz się czego obawiać- tabletki antykoncepcyjne oraz ich przyjmowanie mogą powodować wiele zamian w organizmie i kilka anomalii. Po jakimś czasie wszystko powinno wrócić do normy,jednak zastanów sie czy aby nie stosować dodatkowych kropli do oczu na ich suchość i nie spowodować podrażnienia oka.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Ciąża po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-27-2013, 15:43
  2. Tycie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez molamennai w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 14:39
  3. brak okresu po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-23-2013, 15:51
  4. Ciąża po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez gosc w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 21:04
  5. złe samopoczucie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez simplex_j w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-07-2011, 21:31

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249