+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Po zazyciu multiwitaminy wystepuja skutki uboczne

  1. #1
    Ela92
    Guest

    Po zazyciu multiwitaminy wystepuja skutki uboczne

    Witam mam 24 lata jestem osoba nie chorujaca na zadne choroby mam pewien problem moja dieta jest uboga ze wzgledu na czas w odpowiednia ilosc witamin niepije mleka zadko jem rzeczy mlecznoprzetworzone typu jogurt ser zolty twarozek. Zaczelam czuc sie gorzej wiec zaczelam suplemetacje witamin typu wszystko w jednej kapsulce bo zazyciu ich po jakims czasie zaczynal czuc uczucie strachu niepokuj drzenie kolatanie serca jakbym sie czegos bala. Potrawilam zazywac np to 7 dni miec te wszystkie objawy a kiedy odstawilam czulam sie lepiej jak nowo narodzona potem znow dopadalo mnie braki witamin i znowu to samo uczucie. Prubowalam kilku preparatow innych firm i kilka form kapsulki drazetki rozpuszczalne. Czym to moze byc spowodowane?

  2. #2
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Witam,

    Niestety nie znamy składu przyjmowanego przez Panią preparatu. Cieżko rozstrzygnąć wyłącznie na podstawie gdybania. Z reguły witaminy nie powodują prezentowany przez Panią dolegliwości. Widocznie jakis "dodatek" do nich złe wpływa na Pani samopoczucie.

    Z powazaniem Hexenmilch
    hexenmilch@gmail.com

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Skutki uboczne po Polocardzie
    Przez Aniorro w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-28-2017, 18:52
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-22-2015, 18:34
  3. Damelium, skutki uboczne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-28-2014, 22:13
  4. Działania uboczne po zażyciu Escapelle
    Przez hakuniaba w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-22-2012, 22:18
  5. Aspiryna skutki uboczne
    Przez tkkkkkkkkkk w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-15-2010, 15:50

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244