+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Po zatruciu lekami (iboprom)

  1. #1
    marcinos
    Guest

    Po zatruciu lekami (iboprom)

    witam
    Od razu proszę bez wyrażania opinii o mnie.
    Potrzebuje porady a nie pomocy.
    W wigilie tego roku połknąłem 2 opakowania ibupromu max oraz wypiłem dużą ilość alkocholu ,niestety albo i stety nic mi się nie stało tzn. oprócz wymiotów to nic więcej.
    Ale od tego czasu to już tydzień, zauważyłem u siebie dziwne objawy czyli:
    Brak apetytu ,niby czuję głód ale niemam ochoty na jedzenie więc prawie nic niejem, za to bardzo dużo piję i ciągle czuję pragnienie i wypijam nzwet po 3 litry wody mineralnej dziennie przez to mam też problem z oddawaniem moczy tzn ciągle chce mi się sikać , w nocy wstaje po 2-3 razy.
    dziś zauważyłem też że bardzo szybko się męczę.
    Mam 38 lat i nigdy niemiałem takich objawów czy takie objawy to noromalka po takich "zabiegach" ?

  2. #2
    MajeczkaLysa jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skad
    Cieszyn
    Postów
    50

    Po pierwsze - po co to zrobiłeś?? Życie Ci nie miłe?
    A co do efektów zatrucia - sugerowałbym jak najszybszy kontakt z lekarzem i oczyszczenie organizmu choćby pare dni pod kroplówką.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Interakcje miedzy lekami
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-27-2013, 00:14
  2. Leczenie kataru lekami na alergie nie pomaga.
    Przez md1 w dziale Forum alergologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-01-2013, 11:29
  3. Szprycowanie lekami prosze o pomoc!
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-03-2012, 18:21
  4. alkohol z lekami psychotropowymi
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-19-2011, 12:28
  5. Leczenie lekami homeopatycznymi
    Przez aaazzzz w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-27-2010, 10:09

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252