+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Plan żywieniowy

  1. #1
    MMAciek jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Postów
    3

    Plan żywieniowy

    Na początek - cześć! To moj pierwszy post na forum. Jesli zły dział lub coś nie gra - przepraszam, i proszę o poprawienie.

    Witam, napisalem na forum, poniewaz juz nie mam zadnego pomyslu co robic.

    Otóż sprawa wyglada mniej wiecej tak - trenuje sporty walki od 8 roku zycia, jakies 3 lata temu miałem kontuzje, skrecone obydwie nogi (kontuzja nie miała miejsca w miejscu czy sytuacji zwiazanej z moim sportem, ot zwykły wypadek). Przez te kontuzje nie ćwiczylem ponad rok, zapuscilem sie, przytyłem, z wagi 95 kilo, gdzie wygladalem dobrze, do 120 kilo no i niestety, za duzo tluszczu. Od sierpnia 2012 wrocilem do treningow, na początku niesamowicie sie cieszylem, przez miesiąc-dwa schudlem ponad 20 kilo i znow wazylem 97-98 kilo, lecz wyglad nie ten sam.

    I teraz mam problem - co bym nie robil, to od czasu od kiedy spadlem 20 kilo w dol nie moge nic spaść z wagi ani zbudowac odpowiedniej masy miesniowej. Jakbym nie cwiczyl, co bym nie robił, waga stoi w miejscu. Wiem, że zywienie też ma niesamowity z tym zwiazek, dlatego pisze tutaj....


    Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz, ale nie takie, ze "mniej wiecej jedz to, to i to, a bedzie dobrze" tylko konkrety, co mam jesc, kiedy.

    Z gory dziekujem, pozdrawiam.

  2. #2
    Optilux_pl jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Postów
    179

    To co jesz,czyli odpowiednia dieta będzie miała kluczowe znaczenie,przyjmując oczywiście że trening i ćwiczenia jakie wykonujesz są optymalne. Co chcesz zbudować: Masę czy stracić na wadze?

  3. #3
    kath jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    15

    Najlepiej jakbyś podał swoją dietę i my Ci pomożemy skorygować. Gotowej diety raczej nikt Ci nie ułoży. Musisz podać swoje zapotrzebowanie, bo skąd mamy wiedzieć, ile czego powinieneś jeść

  4. #4
    MMAciek jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Postów
    3

    Diety niestety nie mam zadnej. Staram sie jesc duuzo, jak najwiecej owocow, warzyw, duzo jajek, ryzu, kaszy. Natomiast czy stracic na wadze czy zyskac miesnie - najlepiej ta druga opcja, zeby waga zostala, a miesnie przybyly.

  5. #5
    MMAciek jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Postów
    3

    Emm nie moge edytowac postow, wiec pisze drugi....

    Podaje tez moje "Wymiary":

    Wiek: 18
    Waga: waha się w zaleznosci od "rano-wieczor", "przed-po treningu" oraz "przed-po jedzeniu". Granice to 99-104.
    Wzrost: 181cm

  6. #6
    martex jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    37

    Interesujące że masz aż takie wahania wagi.
    Moja koleżanka była ostatnio okreslić swój kod metaboliczny bo chiała stracić na wadze. Przy okazji rozmawiając z mądrymi ludźmi dowiedziała się o tym, że istnieje coś takiego jak opóźniona alergia pokarmowa która może powodować zaburzenia metabolizmu uniemożliwiające utratę wagi. Czasem te zaburzenia metabolizmu potrafią nawet prowadzić do zaburzeń płodności. Zatem jak widać nawyki żywieniowe są bardzo ważne, ale też powinny być odpowiednio dopasowane do każdego organizmu.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Mój plan na zrzucenie kilogramów - czy wykonuję to dobrze?
    Przez SzymonChałupka w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-17-2014, 10:09
  2. Plan dnia.
    Przez tomi12 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-12-2013, 19:59
  3. swędzenie czerwony plan po ugryznieu komara/kleszcza
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum alergologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 19:27

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246