witam 31 .12.2013 w dzien gdy zzaezylem 3 gramy kreatyny wypilem 2 piwa w sylwestra + troche szampana. kreatyna widocznie byla dosc pechowo toxyczna. byla o smaku cytrynowym. na drugi dzien cialo zrobilo sie nabrzmiałe skóra wygladala dziwnie jakby z pod skóry zblizal sie wulkan. po kilku dniach zaczely wyskakiwac plamki . zazylem izotek 10 miesiecy ale pojedyncze plamy wciaz sie pojawialy. zrobilem wymaz w krakowie podano mi doxycykline na P.acnes I i II. Doxe biore juz 2-3 miesiac i skutki byly na jakis czas. nie wiem czy zwiekszyc dawke jestem w Norge i ograniczony dostep do leków. mysle nad laserem IPL lub czymkolwiek innym. slyszalem o reakcji naczynioruchowej, moze to tez byc jakies odblokownaie pewnego rodzaju tradziku? poprostu dziwne plamki w miejscu ujscia mieszaka wlosowego na skorze rozowe. gdys ei spoce wychodzą one. gdy mam ciasne ubranie wychodzą one. gdy nie poce sie . nie robie nic szczegolnego nie pracuje nie trenuje
wtedy nic nie wychodzi. pomaga mi na to lisc oliwny oraz doxycyklina, mam jezce izotek. moze pol roku odstawie izo i wezme sie za lasery a moze i mi pomoze.... proszę o rade dermatologa jaki laser najlepszy ffrakcyjny co2. lub swiatlo IPl or whatevr . dzikuje z gory za kazda odpowiedz.