+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Plamienia przy antykoncepcji

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Plamienia przy antykoncepcji

    Witam. Od marca 2014 stosuje tabletki antykoncepcyjne. Najpierw byly to Sylvie 20, a teraz z racji pobytu w UK Millinette 20/70 (pielegniarka powiedziala, ze maja taki sam sklad).
    Okolo 2 miesiecy przed zmiana tabletek, okolo polowy opakowania zaczely sie pojawiac u mnie brunatne plamienia, ktore powoli slabnely az do momentu krwawienia z odstawienia na tydzien. Najpierw myslam, ze to ustanie samo, a potem, ze to wina zmiany tabletek. Jednak tabletki zmienilam okolo lutego, a plamienia mam nadal co miesiac (tylko raz sie nie pojawily).
    W czerwcu mialam robiona cytologie, ktora nie wykazala, zadnych odchylen od normy.
    Czy jest to cos normalnego podczas antykoncepcji, czy jednak trzeba zrobic dodatkowe badania lub zmienic metode np na implant?
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Beata

  2. #2
    pomponikowa
    Guest
    Zdecydowanie wybierz się na wizytę do ginekologa. Przyczyn może być wiele. Miedzy innymi to, że antykoncpecja jest za słaba dla Ciebie.

  3. #3
    pandusia
    Guest
    jeśli plamienia występują co miesiąc to powinnaś skonsultować to z ginekologiem. możliwe, że organizm domaga się z zmiany antykoncepcji, a tabletki są albo za słabe albo zbyt mocne jeśli chodzi o ilość hormonów

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Badania hormonalne przy antykoncepcji
    Przez Paulina_W w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-02-2013, 11:31
  2. Plamienie przy antykoncepcji
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-27-2013, 23:43
  3. za wcześnie miesiączka przy antykoncepcji.
    Przez murka90 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-07-2012, 12:47
  4. krwawienia przy doustnej antykoncepcji
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-29-2012, 19:00
  5. wsparcie przy antykoncepcji
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-18-2010, 20:05

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246