+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: pigułki antykoncepcyjne

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    pigułki antykoncepcyjne

    Stosuje pigułki yaz trzeci miesiąc i bardzo źle się po nich czuje, czuje jakbym miała wzdęty brzuch, robi mi się słabo, mam huśtawki nastrojów. Zostałam na wizycie dokładnie przebadana, cytologia wyszła bardzo dobrze i lekarz powiedział, że jest o.k. Czy to możliwe żebym po tych pigułkach tak źle się czuła. Co zrobić jeśli nadal będę miała takie stany dziwne. Odstawić, iść po inne czy w ogóle zrezygnować z pigułek, może to nie dla mnie? A może trzeba jeszcze chwilę poczekać, jak to było z wami i pigułkami dziewczyny?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Poczytaj w skutkach ubocznych, tam będzie wyjaśnione co i jak i czy tak może się dziać. Ja też przy innych pigułkach przez pierwsze dwa miesiące bardzo źle się czułam ale później większość dolegliwości ustąpiła. Nadal jednak muszę brać provag zapobiegający infekcjom intymnym bo miałam z tym wcześniej nie mały problem. Jesli twoje dolegliwości nie miną to czym prędzej idź do ginekologa niech zmieni ci na inne lub zrobi badania hormonów i niech stwierdzi czy ty w ogóle możesz pigułki przyjmować.

  3. #3
    MarzenkaH jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Postów
    19

    Niektóre kobiety w ogólne nie powinny przyjmować tabletek, bo po nich wzrasta ryzyko zakrzepicy a nawet raka piersi, jeżeli są predyspozycje genetyczne :/

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. za wcześnie przyjęte 4 pigułki antykoncepcyjne
    Przez aik w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2015, 08:33
  2. Miesiączka a pigułki antykoncepcyjne
    Przez mila_00 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-19-2014, 17:34
  3. pigułki antykoncepcyjne i za wczesne krwawienie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-23-2013, 21:52
  4. Nietolerancja laktozy-pigułki antykoncepcyjne, smecta, probiotyk
    Przez słodkiemigdały w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 23:26
  5. Pigułki antykoncepcyjne a podniecenie.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-28-2012, 21:09

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250