+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Osłabienie po zapaleniu płuc i jego następstwa.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Osłabienie po zapaleniu płuc i jego następstwa.

    odam że gdy siedzę sam o nic się nie dzieje.. Lecz zauważyłem wczoraj jak leżałem w pokoju i tato przyszedł z pracy do mnie to nagle poczułem się nie tak... Jakbym nie wiedział co się dzieje. Panika zaraz,zażyłem dawkę syropu na uspokojenie Hydroxyzini VP. Po jakimś czasie było lepiej i jak najszbciej zasnąłem. Proszę o szybką pomoc bo zwiaruje w końcu;/ Pozdrawiam

    Witam.Mam 14 lat. Na poczatku ferii przeziębiłem się. Później niestety była gorączka itd. W efekcie podejrzenie zapalenia lewego płuca,no dostałem antybiotyk Zinnat 500mg tabletka.+ oslonka Lacidofil. Dodam ze wczesniej moj tryb zycia wygladal nastepujaco: silownia,rower,basen,szkola... I niestety odzywki(nie mylic z sterydami!) (dla znajacych sie podaje nazwy) RedWeiler(bralem 2x) Creatine CPX Phosphate,Biosterol,O.M.A. To tyle. I problem w tym że ostatnio po skonczeniu antybiotykoterapii jestem jak wrak... Osłabienie totalne..najgorsze przy tym jest gdy wyszedlem przed dom..przewietrzyć się,porażka...Już przy wyjściu się zaczynają pewnego rodzaju stany lękowe którym towarzyszom..że tak określę,zaburzenia świadomości.....dziwnie to brzmi ponieważ wiem co robię ale czuję dyskomfort,lekkość ciała,nie mam pojęcia. I wtedy na tyle były silne że czułem się jak w jakimś cholernym śnie. (nie biorę narkotyków). Lecz to się zaczęło bardzo dawno temu. (okolo 5klasa do sierpnia 2013) Teraz miałem tak mocne że.. No nie wiedziałem co ze mną... O co chodzi? Serce mi automatycznie przyspieszyło. Dzisaj miałem pobieraną krew. Lekarka powiedziała że to nic takiego i co najwyżej zaburzenia eletkrolitów. Ale mnie martwią te stany lękowe.. Pomóżcie mi.. Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Karaoke ; 03-05-2014 o 18:59

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    dopiska

    siedzę sam o nic się nie dzieje.. Lecz zauważyłem wczoraj jak leżałem w pokoju i tato przyszedł z pracy do mnie to nagle poczułem się nie tak... Jakbym nie wiedział co się dzieje. Panika zaraz,zażyłem dawkę syropu na uspokojenie Hydroxyzini VP. Po jakimś czasie było lepiej i jak najszbciej zasnąłem. Proszę o szybką pomoc bo zwiaruje w końcu;/ Pozdrawiam

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Objawy udaru po zapaleniu płuc?
    Przez Kamil_84 w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-01-2013, 17:47
  2. Udar i jego następstwa
    Przez Suseł w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-27-2012, 17:22
  3. Niedoczynność tarczycy następstwa
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-04-2011, 22:11
  4. Chwilowe nasłonecznie oka jakie bedą następstwa?
    Przez Kurajmo w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 05:17
  5. Powikłania po zapaleniu płuc
    Przez Dorota w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-17-2011, 22:19

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252