WItam.
8tygodni temu urodziłam synka. po 6 tyg poszłam do lekarza na kontrolę - stwierdził małą nadżerkę. Mialam na następną kontrolę (cytologię) przyjsc po okresie, jak sie spytałam kiedy moze pojawic sie okres powiedział ok pół roku. Wziełam tabletki antykoncepcyjne CERAZETTE dosłownie 11 dni dopiero je biorę.W uotce napisane jest jako skutek nieporządany ze moze wystąpić niewielkie krwawienie. Dodam jeszcze ze tydzień temu pierwszy raz spróbowałam z męzem współżycia ( ciut bolało, potem wystąpiło leciutkie plamienie tak jak po badaniu ginekologicznym) minęło po dobie. No i wczoraj lekko bolało mnie podbrzusze - tak jak na okres, na bieliznie zauwazyłam trochę krwi...i teraz jest jej więcej (ale nie tak obficie jak kiedys miesiązkowałam) Prosze o radę, czy to okres? Czy to mozliwe skoro biorę tabletki??? Czy to przez nie? czy ,moze przez wspołżycie lub nadżerkę??? Z góry dziękuje!!! razz