+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zaburzenia cyklu?

  1. #1
    512
    512 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2014
    Postów
    2

    odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zaburzenia cyklu?

    Witam,
    mam 24 lata, przez 2 lata brałam tabletki antykoncepcyjne (daylette), pod koniec września odstawiłam tabletki i wystąpiło normalne krwawienie. następnie w październiku cykl trwał 34 dni a krwawienie po nim trwało 3 dni. w listopadzie nie dostałam okresu i nadal go nie mam :/ od tygodnia bolą mnie lędźwie (tak jak przed braniem tabletek przed okresem). zrobiłam test ciążowy - wynik negatywny (ostatni stosunek był ponad trzy miesiące temu jak jeszcze brałam tabletki). poza tym w ciągu tego roku przeprowadzałam się 2razy (do końca czerwca mieszkałam na śląsku, później nad morzem, a na początku października przeprowadziłam się do lubuskiego) i żyję w ciągłym stresie... ostatnio też miałam wahania wagi +/- 4 kg. co może mi dolegać? czy może to być ciąża?

  2. #2
    512
    512 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2014
    Postów
    2

    dodam jeszcze że ostatnio mam wzdęcia po jedzeniu, rano jak wstaje mam płaski brzuch a jak tylko coś zjem brzuch od razu robi się większy... przy czym w ciągu ostatnich 3 miesięcy bardzo spadła moja aktywność fizyczna

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. brak okresu- odstawienie tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Patrycja10 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-27-2015, 18:54
  2. Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a niedawno odbyty stosunek?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-24-2014, 19:43
  3. odstawienie tabletek antykoncepcyjnych, prolaktyna a ciąża
    Przez MySzKa25 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 16:52
  4. Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-29-2011, 11:57
  5. Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a okres
    Przez jessica w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-26-2010, 11:32

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244