Witam, piszę do Państwa z ogromną prośbą o pomoc. Od jakiegoś miesiąca brałem suplementy (na wzmocnienie układu nerwowego) firmy CalVita: Rhodiolin i Stress Managment. Mniej więcej 6 dni temu odstawiłem tabletki, ze względu na złe samopoczucie i dziwne objawy. Teraz po odstawieniu tabletek ten stan jest podobny ale pogorszył się. Czuje się jakbym cały czas spał, jestem w jakimś letargu. Nie mam żadnych zaburzeń percepcji ani zaburzeń psychicznych - chyba, zachowuje po części swoją świadomość. To chyba kwestia układu nerwowego - czuje się jakby był on całkowicie "uśpiony". Nie odczuwam stresu, nerwów, tylko same pozytywne emocje. Rzeczywiście zmieniło mi się myślenie (na pozytywne), teraz po odstawieniu tych leków - uświadomiłem sobie to. Ale źle się czuje, tak jakbym był pod wpływem jakiejś hipnozy albo spił się do nieprzytomności. Pije litrami wodę mineralną, żeby oczyścić organizm - ale to nic nie daje. Musze za wszelką cenę wrócić do normalnego stanu świadomości. Nie mam nerwicy - suplementy na stres wziąłem przy okazji kupowania suplementów przeciw wypadaniu włosów. Trudno mi określić czy ten stan pojawił się zaraz po odstawieniu leków - wydaje mi się, że na jakiś dzień albo dwa dni przed odstawieniem, ale nie jestem pewien. Trudno mi też jednoznacznie określić ten stan - myślę normalnie, zachowuje się też normalnie, ale w głowie czuje jakąś błogość. Nie docierają do mnie w ogóle negatywne emocje ani myśli.

Zanim wybiorę się do lekarza, chciałbym jeszcze zapytać na forum - co Państwo o tym myślą.
Czy jest to kwestia wyciszenia, układu nerwowego, odstawienia leków, a może jestem uczulony na jakiś składnik, któregoś z tych suplementów. Przed braniem leków - czułem się normalnie. Po dwóch tygodniach brania suplementów - było jeszcze dobrze. Dopiero w trzecim tygodniu brania suplementów, zacząłem się źle czuć. Z każdym dniem coraz to gorzej, dlatego odstawiłem wszystko i stan się pogorszył.

Na 99 % moim zdaniem, jest to przez leki - sumując:
nie odczuwam stanów nerwowych, żadnego stresu, same pozytywne myśli i emocje - choć zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest OK. Przed braniem leków było wszystko normalnie - nigdy w życiu nie doświadczyłem odmiennych stanów świadomości.

Co powinienem zrobić, pije wodę, biegam na bieżni, staram się wypocić ten syf z organizmu.


Jeśli to nie minie, do kogo powinienem z tym pójść, Neurologa ? Bo to raczej na pewno nie jest kwestia psychiki - bo zachowuje się normalnie i raczej mam normalne myślenie, jestem świadomy problemu i tego co się ze mną dzieję. Tylko odczuwam jakiś inny stan, nie wiem czy stan świadomości, nie wiem jak to określić. Po prostu, mam wrażenie, że moje nerwy całkiem się wyłączyły.
A to wszystko odczuwam w głowie, jakąś błogość, po mimo problemu wewnętrzny spokój - nie jestem do końca sobą.