+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Objawy wytworcze po przedawkowaniu betablokerow

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Objawy wytworcze po przedawkowaniu betablokerow

    Witam,
    Od 2005 roku do października 2015 przyjmowałam leki na nadciśnienie w postaci:
    - Dopegyt 250mg 1-0-1
    - Propranolol 10mg 1-0-1
    - Pramolan 50 mg 1-0-1
    Od 21 października tego roku lekarz rodzinna zmieniła mi te leki na:
    - Axtil 5 mg 1-0-0
    - Nebilet 5 mg 1\2 -0-0
    - Propranolol 10 mg 1-0-1
    - Pramolan 50 mg 1-0-1
    Dodam,że zapomniała mi przekazać informacje że mam odstawić Propranolol i od 21.10 do 23.10 brałam dwa betablokery. W dniu 22.10 pojawiły się objawy wytworcze w postaci halucynacji głosowych. Po wizycie u lekarza rodzinnego, pani doktor stwierdziła, że na pewno nie jest to wina przedawkowania leków i wysłała mnie do psychiatry. Po wizycie okazało się,że z psychika wszystko jest w porządku.
    Od dnia 6.11 mam zupełnie zmienione leki przez kardiologa:
    - Accuporo 20mg 1\2- 0- 1\2
    - Diuresin Sr 1,5 mg 1-0-0
    - Bisopromeck 5mg 1\2-0-0
    Jednak objawy wytworcze nie znikały dostałam również od dnia 18.11 leki takie jak:
    - Alpragen 2,5 mg 2-1-0
    - Lorafen 1mg 0-0-1
    Moje pytanie - jak długo mogą się wycofywac te objawy wytworcze w postaci halucynacji głosowych. Po rozpoczęciu leczenia Alpragenen oraz Lorafenem jest poprawa, ale w 100% nie jest dobrze. Czy jest szansa, że objawy te znikną z czasem zupełnie?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Lorafen jest na schizofrenie.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Objawy
    Przez 1kuba9 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-16-2013, 19:30
  2. Co to za objawy ?
    Przez NormiQ w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-16-2013, 18:48
  3. co się stanie po kolejnym przedawkowaniu dużej ilości tabletek ?
    Przez nieważne w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 15:25
  4. Objawy
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-27-2012, 20:57
  5. objawy
    Przez małaczarna w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-25-2010, 12:54

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252