+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: "Nowy" zarost, a już siwieje

  1. #1
    Hammond
    Guest

    Post "Nowy" zarost, a już siwieje

    Witam!

    Mam nietypowy problem - szukałem podobnego tematu na forum, jednak nic takiego nie znalazłem, więc pewnie nie jest to problem powszechny.
    Otóż mam niecałe 20 lat, od pewnego czasu dopiero zaczął mi rosnąć zarost. No, może słowo *zarost* jest trochę na wyrost, ponieważ na razie dorobiłem się tylko kilku kłaczków na brodzie i ok. 30 włosków pod nosem. Niedawno zaczęło coś kiełkować na bokach twarzy, więc bardzo cię ucieszyłem, gdyż od dawna marzę o tzw. trzydniowym zaroście.

    Niestety, moją radość skutecznie zabiło dokładniejsze przyjrzenie się sobie w lustrze. Z przerażeniem zauważyłem, że chyba zacząłem siwieć. Dwa z włosów na brodzie i większość *wąsów* zaczęła tracić kolor. Na końcu włosa, od ostatniego golenia (dobre 2 tygodnie temu) widać doskonale czarny kolor, następnie czarny przechodzi w jasny szary, biały, a przy skórze jest wręcz przezroczysty. To wszystko na włosie długości ok. 5-6mm.

    Kwestia genów raczej nie wchodzi w grę, ojciec ma obecnie 44 lata, nadal ma gęsty, twardy, czarny zarost, goli się co 2-3 dni żeby nie wyglądać jak rumcajs. Profilaktycznie badałem testosteron ok. 3 miesiące temu, wynik trochę powyżej środka normy, nie pamiętam dokładnie ile.


    Swego czasu miałem poważny trądzik, ale dzięki mojemu dermatologowi udało się go opanować. Kuracja: Do łykania Izotek, smarowanie Detreomycini, Klindacin, Davercin, Brevoxyl, Metronidazol. Od Izoteku mocno wysycha skóra, więc samruję na noc twarz kremem do suchej skóry z wyciągiem z oliwek. Dermatolog na moje siwienie stwierdził że brak jakiegoś barwnika ale nie wie co z tym zrobić.

    A więc bardzo proszę o pomoc, myślałem że po zakończeniu kuracji syfów, która powinna niedługo nastąpić, będę mógł się cieszyć spokojem od dematologii, ale wygląda że nic z tego.

    Wiem, że się znacie, więc proszę, pomóżcie dobrzy ludzie

    Pozdrawiam, Hammond

  2. #2
    Hammond
    Guest
    Dzięki za pomoc, wiedziałem, że można na Was liczyć...
    Pomogli mi specjaliści na innym forum, temat do kosza

  3. #3
    Opona jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2014
    Postów
    4

    co pomogli? mam ten sam problem

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Okulary "minusy" - czy można zmniejszyć wadę nosząc je?
    Przez Adm21 w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-24-2015, 09:36
  2. Osłabienia,drgawki,"ściśnięcie" mózgu Posty: 2 • Strona 1 z 1
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-14-2015, 10:20
  3. Dziwna "kulka" "narośl" na napletku.
    Przez józio33 w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 19:48
  4. czy różnicy między sferą "+" a "-" na badaniu to błąd?
    Przez rob10 w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 12:32
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-22-2011, 12:30

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251