+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12

Temat: Nierównomierny wzrost włosów na głowie po zastosowaniu na niej kremu do depilacji.

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Nierównomierny wzrost włosów na głowie po zastosowaniu na niej kremu do depilacji.

    Witam. Jestem jeszcze młodym człowiekiem i preferuję krótkie obcinanie włosów. Zwykle robiłem to maszynką bez grzebienia, jednak w pewnym momencie chciałem być całkiem "łysy". Nie miałem dostępu do brzytwy, wiec zastosowałem na głowie krem do depilacji ciała. Nie wiem, co mnie podkusiło, ale teraz w jednym miejscu nie odrastają mi włosy, w ogóle wydaje mi się, ze są rzadsze i słabsze niż odrastały przed zastosowaniem tego nieszczęsnego kremu. Czy można jakoś wrócić do poprzedniego stanu (tym bardziej, że włosy miałem zawsze silne, gęste kiedy tylko ich nie strzygłem), no i sprawić, żeby włosy w tamtym miejscu znów zaczęły rosnąć?.

  2. #2
    bluszcz jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    170

    Hmm... Prawdę mówiąc zastosowanie kremu do depilacji był pomysłem...no cóż...trochę bezmyślnym. Szczerze mówiąc nie wiem, co może Ci pomóc.

  3. #3
    szczuply jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2011
    Postów
    34

    Baaardzo dziwny pomysł... Kremy do depilacji wnikają w głąb skóry, osłabiają włosy już pod nich powierzchnią, a nie przycinają nad skórą, jak maszynki, tak że pewnie trochę sobie poczekasz, aż się zregenerują...

  4. #4
    bluszcz jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    170

    Dokładnie. Ja się tylko obawiam, że częściowo mogły w znacznym stopniu uszkodzić cebulki włosów sprawiając, że one baaaardzo długo nie odrosną.

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    "Baaardzo długo" to tak w przybliżeniu...? proszę o choćby czysto hipotetyczną odpowiedź i dziękuję za poprzednie...

  6. #6
    bluszcz jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    170

    Szczerze? Nie mam najmniejszego pojęcia... Nie słyszałam wcześniej o takim przypadku

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czyli zostałem idiotą roku. No nic, dziękuję za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie. Czy warto byłoby z tym pójść do dermatologa?

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czy mogło dojść do trwałego uszkodzenia włosów/cebulek?

  9. #9
    lastamanta jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    21

    tak, mogło dojść do trwałego uszkodzenia włosów, zacznij sobie może brać coś na porost włosów, takie coś co jedzą ludzie po chemioterapii ( najsilniejsze ), jakieś szampony może , do dermatologa iść możesz to Ci powie co dokładnie wykupić

  10. #10
    bluszcz jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    170

    Dokładnie, dermatolog też mógłby pomóc. Może olejem rycynowym też trochę smaruj głowę - podobno wzmacnia to cebulki włosów... Chciałabym Ci pomóc, tylko po prostu nie wiem jak jeszcze mogłabym Ci coś doradzić...

  11. #11
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Dziękuję bardzo za udzielone odpowiedzi. Sam sobie spartoliłem sprawę, więc trudno jak nic nie da się wskórać. Na prawdę wielkie dzięki.

  12. #12
    Azazello
    Guest

    Depilacja a golenie

    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Dziękuję bardzo za udzielone odpowiedzi. Sam sobie spartoliłem sprawę, więc trudno jak nic nie da się wskórać. Na prawdę wielkie dzięki.
    A ile razy użyłeś tego kremu i jaki dokładnie był to specyfik? Pamiętasz nazwę? Długo go trzymałeś na skórze? Też myślę o depilacji głowy, zwłaszcza że golę się na gładko od kilku lat, ale po Twoim poście zacząłem się zastanawiać, czy nie poprzestać na samym goleniu.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Obrzęk Warg i pojąwiające się na niej wypukłe krosty
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-17-2015, 16:08
  2. Krostka a wokół niej plama...
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-19-2012, 20:25
  3. Czerwone plamy po zastosowaniu leków wątrobowych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 18:42
  4. Szybki wzrost włosów
    Przez alutka w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-11-2010, 06:46
  5. Krostki po depilacji
    Przez Anik_ w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2010, 15:37

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244